- 'To teach or not to teach?'(2023)
Authors: Tine Mombaers, Roos Van Gasse, Kristin Vanlommel, Peter Van Petegem
Pages: 788 - 820
- Leading learning networks in education(2020)
Authors: Bohumíra Lazarová, Milan Pol, Ruud Lelieur, Wouter Schelfhout, Jan Vanhoof, Kristin Vanlommel, Mateja Brejc, Justina Erčulj, Torbjörn Hortlund, Kristina Malmberg, et al.
Number of pages: 99
- Teacher interactions in taking action upon pupil learning outcome data(2020)
Authors: Roos Van Gasse, Kristin Vanlommel, Jan Vanhoof, Peter Van Petegem
Pages: 1 - 9
- Lerende netwerken leiden(2020)
Authors: Ruud Lelieur, Wouter Schelfhout, Jan Vanhoof, Kristin Vanlommel, Bohumíra Lazarová, Milan Pol, Mateja Brejc, Justina Erculj, Torbjorn Hortlund, Kristina Malmberg, et al.
Number of pages: 100
- How do teachers make sense of data in the context of high-stakes decision making?(2019)
Authors: Kristin Vanlommel, Kim Schildkamp
Pages: 792 - 821
- Making the case for enhanced school leadership capacity in a networked education system(2019)
Authors: Linda Devlin, Milan Pol, Bohumira Lazarová, Jan Vanhoof, Kristin Vanlommel, Ruud Lelieur, Wouter Schelfout, Kristina Malmberg, Torbjorn Hortlund, Justina Erculj, et al.
Pages: 43 - 60
- De invloed van contextuele factoren op de mate waarin leerkrachten lager onderwijs geïnformeerd beslissen over zittenblijven(2016)
Authors: Jimmy De Wandel, Kristin Vanlommel
Pages: 1 - 20
- De interdiocesane proeven onderzocht(2014)
Authors: M. Duerloo, Kristin Vanlommel, M. Verhelst
Pages: 28 - 30
- Collectief leren van leerkrachten als hefboom voor onderwijsinnovatie(2011)
Authors: Kristin Vanlommel
Pages: 63 - 80