Publications
Chosen filters:
- Caroline Spaas
- An Verelst
- Ines Devlieger
- Sanni Aalto
- Arnfinn J. Andersen
- Natalie Durbeej
- Per Kristian Hilden
- Reeta Kankaanpää
- Nina Langer Primdahl
- Marianne Opaas
- Fatumo Osman
- Kirsi Peltonen
- Anna Sarkadi
- Morten Skovdal
- Signe Smith Jervelund
- Emma Soye
- Charles Watters
- Ilse Derluyn
- Hilde Colpin
- Lucia De Haene
- Remove all filters
Chosen filters:
- Caroline Spaas
- An Verelst
- Ines Devlieger
- Sanni Aalto
- Arnfinn J. Andersen
- Natalie Durbeej
- Per Kristian Hilden
- Reeta Kankaanpää
- Nina Langer Primdahl
- Marianne Opaas
- Fatumo Osman
- Kirsi Peltonen
- Anna Sarkadi
- Morten Skovdal
- Signe Smith Jervelund
- Emma Soye
- Charles Watters
- Ilse Derluyn
- Hilde Colpin
- Lucia De Haene
- Remove all filters
Meanings attached to intergenerational language shift processes in the context of migrant families Ghent University
The effect of a school-based creative expression program on immigrant and refugee childrenU+2019s mental health and classroom social relationships : a cluster randomized trial in elementary school Ghent University KU Leuven
Mental health problems in refugee and immigrant primary school children in Flanders, Belgium Ghent University KU Leuven
Attempts to 'forget' : unaccompanied refugee adolescents’ everyday experiences of psychosocial challenges and coping upon settlement Ghent University
Processus de signalement sécurisé pour les migrants victimes de violences sexuelles Ghent University
La rédaction de ce rapport et les recherches qui y sont liées ont été effectuées par Nikolett Szelei et An Verelst (UGent CESSMIR). Les exemples spécifiques de procédures sécurisées ont été rédigés par Venetia Clarke (The Havens). Ce travail n’aurait pas été possible sans la contribution de l’ensemble du consortium INHeRE, et plus particulièrement de Venetia Clarke, Raquel Correia, Sylvia McKelvie (The Havens), Silvia Lamonaca, Emanuela Del ...