Zoek expertise

1 - 10 of 112 resultaten

Zoek term:

Marketing Universiteit Hasselt

Verantwoordelijke
Het onderzoek van de onderzoeksgroep Marketing is toegespitst op het begrijpen en beïnvloeden van consumentengedrag in zowel commerciële als niet-commerciële settings. Kenmerkend voor alle onderzoeksprojecten is dat het verenigen van praktische toepasbaarheid en wetenschappelijke hoogstaande kwaliteit. Kernbegrippen zijn: klantwaarde, sensorische marketing, co-creatie, en healthcare marketing.

Digital Solutions Leu UCLL

Verantwoordelijke
EXPERTISECENTRUM DIGITAL SOLUTIONS IS ACTIEF OP HET GEBIED VAN IT & TECHNOLOGIE EN DAN VOORAL DE INNOVATIEVE TOEPASSING ERVAN BINNEN BIJVOORBEELD DE ZORGSECTOR, DIE VOOR DIT EXPERTISECENTRUM EEN BELANGRIJKE DOELGROEP VORMT. Digital Solutions beschouwt het als haar missie om Opkomende maatschappelijke en technologische evoluties in informatica en digitalisering te assimileren en hierbij maatschappelijk relevante toepassingsdomeinen in beeld ...

Duurzame Processen en Katalyse (CSCE) KU Leuven

Verantwoordelijke

Onderzoeksactiviteiten omvatten het ontwerp van heterogene katalysatoren voor de toekomstige uitdagingen in industriële organische katalyse en milieukatalyse.

Human-Computer Interaction en eHealth Universiteit Hasselt

Verantwoordelijke

De onderzoeksgroep HCI and eHealth verricht onderzoek in Informatica, met een focus op mens-machine interactie (Human-Computer Interaction, HCI). eHealth is een belangrijk toepassingsdomein in de gehele onderzoeksportfolio van de groep. De HCI and eHealth onderzoekseenheid wordt geleid door Prof.dr. Karin Coninx, en de groep heeft uitgebreide ervaring in basis- en toegepast onderzoek, vaak in de context van multi-/interdisciplinaire ...