< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Yves Van Vaerenbergh
- Disciplines:Marketing niet elders geclassificeerd, Commerciële dienstverlening, Service design
Affiliaties
- Onderzoekseenheid Marketing (hoofdwerkadres Brussel) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 jul 2016 → 31 dec 2023 - Onderzoekseenheid Work and Organisation Studies (hoofdwerkadres Brussel) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 okt 2013 → 30 apr 2016
Projecten
1 - 8 of 8
- Een nieuwe kijk op relational benefits in de dienstverleningVanaf1 dec 2023 → HedenFinanciering: Nationale Bank van België
- Strategieën om familiebedrijven te promoten met een aantrekkelijk werkgeversimagoVanaf25 okt 2023 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Sabbatperiode Yves Van Vaerenbergh: Het managen van de klantbeleving: Uitbreiding van klantenperspectief naar kandidaten-, werknemers-, en organisatieperspectievenVanaf3 okt 2022 → 30 jun 2023Financiering: BOF - mobiliteit
- Customer Experience Management vanuit een organisatorisch perspectiefVanaf1 jan 2022 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- KlantenbelevingVanaf8 sep 2021 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Naar een beter begrip van de klantervaring en het management van klantervaringen: Operationalisering, gevolgen, en randvoorwaardenVanaf1 jan 2021 → HedenFinanciering: FWO Onderzoeksproject (incl. WEAVE projecten)
- Klachtenmanagement: Een integratieve, multilevel benaderingVanaf1 jan 2017 → 31 dec 2020Financiering: FWO Onderzoeksproject (incl. WEAVE projecten)
- Wat als je zou kunnen betalen wat je wilt voor dit onderzoeksproject? Het begrijpen van de belangrijkste succesfactoren van participatieve prijsstrategieën.Vanaf1 okt 2014 → 31 dec 2020Financiering: FWO Strategische Onderzoeksbeurs
Publicaties
1 - 10 van 39
- Scoren met de klantbeleving in Nederland en België: the devil is in the details(2023)
Auteurs: Yves Van Vaerenbergh
Pagina's: 44 - 51 - Beyond Intrinsic and Extrinsic Motivation: A Meta-Analysis on Self-Determination Theory’s Multidimensional Conceptualization of Work Motivation(2021)
Auteurs: Anja Van den Broeck, Yves Van Vaerenbergh
Pagina's: 240 - 273 - Time to step up: a multi-perspective approach on understanding and managing tensions at the organizational frontline.(2021)
Auteurs: Dorottya Varga, Yves Van Vaerenbergh
- There is no such thing as a free lunch: A service perspective on Pay What You Want pricing.(2020)
Auteurs: Annelies Costers, Yves Van Vaerenbergh, Anja Van den Broeck
- Customers’ contamination concerns: An integrative framework and future prospects for service management(2020)
Auteurs: Yves Van Vaerenbergh
Pagina's: 161 - 175 - Customer Experience Management in the Age of Big Data Analytics: A Strategic Framework(2020)
Auteurs: Yves Van Vaerenbergh
Pagina's: 356 - 365 - Service delivery system design for risk management in sharing-based product service systems: A customer-oriented approach(2020)
Auteurs: Yves Van Vaerenbergh
Pagina's: 459 - 479 - Understanding and Managing Customer Relational Benefits in Services: A Meta-Analysis(2020)
Auteurs: Yves Van Vaerenbergh
Pagina's: 1 - 19 - Why customers and peer service providers do not participate in collaborative consumption(2020)
Auteurs: Thijs Zwienenberg, Yves Van Vaerenbergh, Tine Faseur
Pagina's: 397 - 419 - Neuroscience in service research: An overview and discussion of its possibilities(2019)
Auteurs: Yves Van Vaerenbergh
Pagina's: 621 - 649