< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Annelies Costers
- Disciplines:Management
Affiliaties
- Onderzoekseenheid Marketing (hoofdwerkadres Leuven) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 jan 2021 → 14 jan 2021 - Onderzoekseenheid Marketing (hoofdwerkadres Brussel) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 jul 2016 → 30 jun 2022 - Onderzoekseenheid Work and Organisation Studies (hoofdwerkadres Brussel) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf20 okt 2014 → Heden
Projecten
1 - 1 of 1
- Wat als je zou kunnen betalen wat je wilt voor dit onderzoeksproject? Het begrijpen van de belangrijkste succesfactoren van participatieve prijsstrategieën.Vanaf1 okt 2014 → 31 dec 2020Financiering: FWO Strategische Onderzoeksbeurs
Publicaties
1 - 6 van 6
- From third party to significant other for service encounters: a systematic review on third-party roles and their implications(2020)
Auteurs: Annelies Costers, Bieke Henkens
Pagina's: 533 - 559 - There is no such thing as a free lunch: A service perspective on Pay What You Want pricing.(2020)
Auteurs: Annelies Costers, Yves Van Vaerenbergh, Anja Van den Broeck
- How to boost frontline employee service recovery performance: the role of cultural intelligence(2019)
Auteurs: Annelies Costers, Yves Van Vaerenbergh, Anja Van den Broeck
Pagina's: 581 - 602 - Customer Participation in Service Recovery: A Meta-Analysis(2018)
Auteurs: Yves Van Vaerenbergh, Simon Hazée, Annelies Costers
Pagina's: 465 - 483 - Customer Participation in Service Recovery: A Meta-Analysis(2018)
Auteurs: Yves Van Vaerenbergh, Simon Hazée, Annelies Costers
Pagina's: 465 - 483 - Mr. Nice Guy or Politician? Examining the Effects of Customer Stewardship and Political Skill on Employees’ Service Recovery Performance(2015)
Auteurs: Yves Van Vaerenbergh, Annelies Costers, Anja Van den Broeck
Pagina's: 1 - 7