< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Hasse De Meyer
- Disciplines:Biologische en fysiologische psychologie, Algemene psychologie, Andere psychologie en cognitieve wetenschappen
Affiliaties
- Klinische Psychologie (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf17 mrt 2014 → Heden
Projecten
1 - 1 of 1
- Het begrijpen en verbeteren van elementaire leerprocessen bij kinderen met ADHD: een experimentele “back to basics” benaderingVanaf1 okt 2014 → 13 mei 2020Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
Publicaties
1 - 8 van 8
- Systematic Review: Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder and Instrumental Learning(2021)
Auteurs: An-Katrien Hulsbosch, Hasse De Meyer, Tom Beckers, Marina Danckaerts, Dagmar Van Liefferinge, Saskia Van der Oord
Pagina's: 1367 - 1381 - Psychosocial and demographic predictors of mental health and distress(2021)
Auteurs: Hasse De Meyer
Pagina's: 1 - 15 - Operant leren bij kinderen met ADHD. Terug naar de basis van gedragstherapie(2021)
Auteurs: Hasse De Meyer, Tom Beckers, Saskia Van der Oord
Pagina's: 139 - 164 - Conditional Learning Deficits in Children with ADHD Can Be Reduced Through Reward Optimization and Response-Specific Reinforcement(2021)
Auteurs: Hasse De Meyer, Tom Beckers, Saskia Van der Oord
Pagina's: 1165 - 1178 - Understanding and improving elementary learning abilities in children with ADHD: an experimental back-to-basics approach(2020)
Auteurs: Hasse De Meyer, Saskia Van der Oord, Tom Beckers
- Reinforcement Contingency Learning in Children with ADHD: Back to the Basics of Behavior Therapy(2019)
Auteurs: Hasse De Meyer, Tom Beckers, Saskia Van der Oord
Pagina's: 1889 - 1902 - Deficits in Conditional Discrimination Learning in Children with ADHD are Independent of Delay Aversion and Working Memory(2019)
Auteurs: Hasse De Meyer, Tom Beckers, Saskia Van der Oord
- Self-reported attachment styles in children with and without attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD)(2019)
Auteurs: Guy Bosmans, Hasse De Meyer, Saskia Van der Oord
Pagina's: 1 - 4