- What is at stake in deliberative inquiry? A review about a deliberative practice(2019)
Auteurs: Ruth Wouters, Bieke De Fraine, Maarten Simons
Pagina's: 193 - 217
- Een deliberatie over onderwijsvrijheid(2018)
Auteurs: Ruth Wouters, Ilse Geerinck
- Waar spreken we (niet) over als we het over 'vrijheid van onderwijs' hebben? Een analyse van 'onderwijsvrijheid' als sensitizing concept(2017)
Auteurs: Ruth Wouters, Ilse Geerinck, Johan Lievens
Pagina's: 125 - 133
- Laat leraren schitteren. Inspiratiegids voor leraren en lerarenopleidingen van morgen(2014)
Auteurs: Ruth Wouters, Annemie Winters, Bieke De Fraine, Bregt Henkens
Aantal pagina's: 144
- De lerarenopleiding: cruciale schakel in de hervorming secundair onderwijs(2013)
Auteurs: Bieke De Fraine, Ruth Wouters, Bregt Henkens, Tanja Ceux, Annemie Winters
Pagina's: 18 - 19
- Het opzetten en evalueren van beraadslagend onderzoek (deliberative inquiry)
Auteurs: Ruth Wouters, Ilse Geerinck
Pagina's: 42 - 49
- Bestuderen + delibereren = beraadslagend onderzoeken
Auteurs: Ruth Wouters, Ilse Geerinck
Pagina's: 177 - 184
- ‘Juf, er ligt een brief in de klas!’ Verhalend ontwerpen als voorbeeld van competentie-ontwikkelende erfgoededucatie
Auteurs: Ruth Wouters
Pagina's: 1 - 10
- Beraadslagend onderzoek in onderwijs: het gaat niet om het juiste maar om het beste antwoord
Auteurs: Ruth Wouters
Pagina's: 8 - 20
- Competentieontwikkelend werken in erfgoededucatie, een Copernicaanse revolutie?
Auteurs: Ruth Wouters
Pagina's: 18 - 24