< Terug naar vorige pagina

Onderzoeker

Annemie Desoete

  • Trefwoorden:begrijpend lezen, lezen, rekenen, spel, dyscalculie, dyslexie, DCD, spellen, motivatie, Begrijpend lezen
  • Disciplines:Andere medische en gezondheidswetenschappen niet elders geclassificeerd, Andere pedagogische en onderwijswetenschappen niet elders geclassificeerd, Andere psychologie en cognitieve wetenschappen niet elders geclassificeerd, Kinderwelzijn, Beperkingen en ontwikkelingsstoornissen, Disability studies, Educatieve en schoolbegeleiding, Orthopedagogische evaluatie en diagnostiek, Orthopedagogische interventies, Speciale nodenonderwijs, Gedragsneurowetenschappen, Pediatrie, Cognitieve neurowetenschappen, Ontwikkelingsneurowetenschappen, Morfologie, Orthografie, Fonetiek en fonologie, Pragmatiek, Leren en gedrag, Psycholinguïstiek en neurolinguïstiek, Taalvaardigheid, Semantiek, Sociale en emotionele ontwikkeling, Vergelijkende literatuurstudies, Syntax, Schrijfsystemen, Nederlandse literatuur, Tekstlinguïstiek