< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Elsa De Bens
- Disciplines:Communicatiewetenschappen, Andere media en communicatie, Media studies, Journalistiek en professioneel schrijven
Affiliaties
- Vakgroep Communicatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf1 jan 1993 → 30 sep 2012 - Universiteit Gent (Universiteit)
Lid
Vanaf1 okt 1964 → 31 dec 1972
Publicaties
1 - 10 van 10
- Pers en natievorming in Vlaanderen sinds de Eerste Wereldoorlog(2020)
Auteurs: Elsa De Bens, Karel Van Nieuwenhuyse, Gertjan Willems, Bruno De Wever
Pagina's: 178 - 221 - The future of the Belgian Press(2016)
Auteurs: Elsa De Bens, Karin Raeymaeckers, Frederic Antoine, Philippe Van Parijs
- Das Mediensystem Belgiens(2009)Edition: 28. Auflage
Auteurs: Elsa De Bens, Guido Ros
Pagina's: 198 - 215 - Advertising in a Digital Media Environment (ADME): an interdisciplinary approach to a user-centered advertising model for iDTV(2008)
Auteurs: Katrien Berte, Kris Vanhecke, J Pelssers, Wim Holvoet, Toon De Pessemier, G Jans, Valentijn Verbrugghe, Tom Deryckere, Philip Leroux, Luc Martens, et al.
Pagina's: 123 - 131 - De Pers in BelgiĆ«
Auteurs: Elsa De Bens
- Challenges and opportunities of iDTV for audience measurement systems : a set-top box-based approach
Auteurs: Katrien Berte, Philip Leroux, Dimitri Schuurman, Lieven De Marez, Elsa De Bens, Filip De Turck
Pagina's: 221 - 229 - New Measurement Systems for Interactive Digital Television: Personalization of Advertisements, the ultimate Goal?
Auteurs: Katrien Berte, Lieven De Marez, Elsa De Bens
Aantal pagina's: 1 - Uitdagingen en opportuniteiten voor audimetrie. Vandaag en morgen.
Auteurs: Katrien Berte, Elsa De Bens
Pagina's: 10 - 15 - Newspapers go for Advertising! Challenges and Opportunities in a Changing Media EnvironmentEdition: 5Series: JOURNALISM STUDIES
Auteurs: Katrien Berte, Elsa De Bens, Bob Franklin
Pagina's: 692 - 703 - Newspapers go for advertising! Challenges and opportunities in a changing media environment
Auteurs: Katrien Berte, Elsa De Bens
Pagina's: 692 - 703