- Vocational students’ reading motivation profiles and the relationship with reading comprehension(2022)
Auteurs: Eline Decraene, Amelie Rogiers, Hilde Van Keer
Aantal pagina's: 1
- Leer leerlingen strategische lezers te worden(2022)
Auteurs: Amelie Rogiers, Rielke Bogaert, Kim Van Ammel, Emmelien Merchie, Hilde Van Keer, Thoni Houtveen, Roel van Steensel
Pagina's: 85 - 110
- Illuminating learning from informative texts in secondary education : a switching replication design study(2021)
Auteurs: Amelie Rogiers, Emmelien Merchie, Hilde Van Keer
- Leesmotivatie : wat is het en hoe kan je het bevorderen?(2020)
Auteurs: Amelie Rogiers, Iris Vansteelandt, Hilde Van Keer
Aantal pagina's: 1
- What they say is what they do? Comparing task-specific self-reports, think-aloud protocols, and study traces for measuring secondary school studentsU+2019 text-learning strategies(2020)
Auteurs: Amelie Rogiers, Emmelien Merchie, Hilde Van Keer
Pagina's: 315 - 332
- Begrijpend lezen, instructieprincipe 3 : voorzie in expliciete strategie-instructie(2020)
Auteurs: Kim Van Ammel, Rielke Bogaert, Amelie Rogiers, Hilde Van Keer
Aantal pagina's: 1
- Assessing and mapping reading and writing motivation in third to eight graders : a self-determination theory perspective(2020)
Auteurs: Fien De Smedt, Amelie Rogiers, Sofie Heirweg, Emmelien Merchie, Hilde Van Keer
- Begrijpend lezen, instructieprincipe 4 : stimuleer interactie tussen leerlingen(2020)
Auteurs: Kim Van Ammel, Rielke Bogaert, Amelie Rogiers, Hilde Van Keer
Aantal pagina's: 1
- Beter en gemotiveerd begrijpend lezen : vier instructieprincipes in samenhang(2020)
Auteurs: Kim Van Ammel, Rielke Bogaert, Amelie Rogiers, Hilde Van Keer
Aantal pagina's: 1
- Begrijpend lezen, instructieprincipe 1 : bevorder de leesmotivatie(2020)
Auteurs: Kim Van Ammel, Rielke Bogaert, Amelie Rogiers, Hilde Van Keer
Aantal pagina's: 1