< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Kim WILLEMS
- Trefwoorden:Economie en toegepaste economische wetenschappen
- Disciplines:Consumentengedrag, Marktonderzoek, Marketingkanalen en retailing, Marketingcommunicatie, Marketing niet elders geclassificeerd
Affiliaties
- Bedrijfseconomische Wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf16 dec 2015 → Heden - Marketing & Strategie (Departement)
Lid
Vanaf16 dec 2015 → Heden - Marketing (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf16 dec 2015 → Heden - Bedrijfseconomische Wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf16 nov 2014 → 15 nov 2015 - Marketing & Strategie (Departement)
Lid
Vanaf16 nov 2014 → 15 nov 2015 - Marketing (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf16 nov 2014 → 15 nov 2015 - Marketing & Strategie (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2009 → 30 sep 2014 - Marketing (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 okt 2008 → 30 sep 2014 - Bedrijfseconomische Wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf1 okt 2008 → 30 sep 2014 - Bedrijfskunde (Afdeling)
Lid
Vanaf1 okt 2008 → 30 sep 2009
Publicaties
1 - 10 van 54
- Frontline employee expectations on working with physical robots in retailing(2023)
Auteurs: Kim WILLEMS, Nanouk Verhulst, Laurens De Gauquier, Malaika BRENGMAN
Pagina's: 467 - 492 - Brand personality appeal in retailing: Comparing fashion- and grocery retailing(2022)
Auteurs: Kim WILLEMS
- Customer Engagement in Multi-Sensory Virtual Reality Advertising: The Effect of Sound and Scent Congruence(2022)
Auteurs: Malaika BRENGMAN, Kim WILLEMS, Laurens De Gauquier
- How customers motive attributions impact intentions to use an interactive kiosk in-store(2022)
Auteurs: Stephanie van de Sanden, Kim WILLEMS, Malaika BRENGMAN
- Bargain effectiveness in differentiated store environments: The role of store affect, processing fluency, and store familiarity(2022)
Auteurs: Lieve DOUCE, Kim WILLEMS, Arjun Chaudhuri
- In or out? A field observational study on the placement of entertaining robots in retailing(2021)
Auteurs: L De Gauquier, Malaika BRENGMAN, Kim WILLEMS, HL Cao, Bram Vanderborght
Pagina's: 846 - 874 - Can a retail environment be simulated by photographs?(2021)
Auteurs: Kim WILLEMS, Lieve DOUCE, Ann PETERMANS
- Environmental Simulation Techniques in Retailing: A Review from a Store Atmospheric and Customer Experience Perspective(2021)
Auteurs: Ann PETERMANS, Lieve DOUCE, Kim WILLEMS
Pagina's: 209 - 219Aantal pagina's: 11 - Winkelen we binnenkort met robots?(2019)
Auteurs: Malaika BRENGMAN, Laurens De Gauquier, Stephanie Van de Sanden, Kim WILLEMS
Pagina's: 167 - 174 - Is robotic shopping set to be the next big thing?(2019)
Auteurs: Malaika BRENGMAN, Laurens De Gauquier, Stephanie van de Sanden, Kim WILLEMS
Pagina's: 167 - 174