< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Jan BROECKMANS
- Trefwoorden:Pedagogische wetenschappen en didactiek
- Disciplines:Pedagogische en onderwijswetenschappen
Affiliaties
- Gedragswetenschappen, Communicatie en Linguïstiek (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2009 → 30 sep 2015 - Gedragswetenschappen - Leerprocessen (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 jan 1996 → 30 sep 2015 - Gedragswetenschappen - Leerprocessen (Onderzoeksgroep)
Verantwoordelijke
Vanaf1 jan 1996 → 30 sep 2015 - Bedrijfseconomische Wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf1 okt 1993 → 30 sep 2015 - Mens, maatschappij, communicatie (Afdeling)
Lid
Vanaf1 okt 1993 → 30 sep 2009
Publicaties
1 - 6 van 6
- Do diligent students perform better? Complex relations between student and course characteristics, study time, and academic performance in higher education(2014)
Auteurs: Chris MASUI, Jan BROECKMANS, Sarah DOUMEN, Anne GROENEN, Geert MOLENBERGHS
Pagina's: 621 - 643 - The role of self-study time in freshmen’s achievement(2014)
Auteurs: Sarah DOUMEN, Jan BROECKMANS, Chris MASUI
Pagina's: 385 - 402 - From Teacher Thinking to Teachers and Teaching: The Evolution of a Research Community(2013)Series: Advances in Research on Teaching
Auteurs: C.J. CRAIG, Paulien C. Meijer, Jan BROECKMANS
Aantal pagina's: 734 - The role of affective - motivational factors in freshmen’s study time investment(2011)
Auteurs: Sarah DOUMEN, Jan BROECKMANS, Chris MASUI
Pagina's: 68 - 68 - Study time and academic performance: A conditional relation?(2011)
Auteurs: Sarah DOUMEN, Jan BROECKMANS, Chris MASUI
Pagina's: 188 - 189 - De rol van affectief-motivationele factoren voor geïnvesteerde studietijd bij eerstejaarsstudenten(2011)
Auteurs: Sarah DOUMEN, Jan BROECKMANS, Chris MASUI
Pagina's: 36 - 37