< Terug naar vorige pagina
Organisatie
Staf en secretariaat
Administrative Office
Hoofdorganisatie:Vrije Universiteit Brussel
Tijdsduur:1 jan 2002 → Heden
Organisatieprofiel:
It's not present
Trefwoorden:Education, Performance Indicators, Participation Structures, Depression, Cancer Patients, Sheltered Workshops, Behaviour Modification, Psychosocial Interventions, Ortho-Agogics, Educational Technology, Behavior Problems
Disciplines:Onderwijssystemen, Specialistische studies in het onderwijs, Orthopedagogiek en onderwijs voor specifieke onderwijsbehoeften
Sub-organisatie(s)
1 - 2 van 2
Huidige onderzoekers
1 - 10 of 29 results
- Charlotte Beckers (Lid)
- Céline Cocquyt (Lid)
- Daphné Coomans (Lid)
- Jo Coulier (Lid)
- Anneleen De Meu (Lid)
- Julie Debrauwere (Lid)
- Frederic Eggermont (Lid)
- Christophe Empsen (Lid)
- Nadine Engels (Lid)
- Melissa Ferré (Lid)
Projecten
1 - 10 of 10
- Comproved, een holistische assessment tool voor comparatief vergelijkenVanaf1 okt 2021 → 15 okt 2023Financiering: Departement Onderwijs en Vorming
- Interdisciplinaire pakketten levenslang lerenVanaf1 okt 2021 → 15 okt 2023Financiering: Departement Onderwijs en Vorming
- LNO² Lerend Netwerk Onderwijsondersteuners VlaanderenVanaf1 okt 2021 → 15 okt 2023Financiering: Departement Onderwijs en Vorming
- Blended proof onderwijsinfrastructuurVanaf1 okt 2021 → 15 okt 2023Financiering: Departement Onderwijs en Vorming
- Wendbaar aanbod in levenslang lerenVanaf1 okt 2021 → 15 okt 2023Financiering: Departement Onderwijs en Vorming
- Ontwikkeling, implementatie en opvolging van de ijkingstoetsen voor het begrotingsjaar 2021Vanaf1 jan 2021 → 31 aug 2022Financiering: Vlaams Parlement
- Erasmus+ Key Action 2: [SMART-QUAL]Vanaf1 sep 2020 → 31 dec 2022Financiering: EU - buiten kader - onbepaald (beheerd door de EC)
- ERASMUS + KA204 : Hoger onderwijs voor gemeenschapsbetrokkenheidVanaf1 sep 2020 → 31 aug 2023Financiering: EU - buiten kader - onbepaald (beheerd door de EC)
- Neuromorfe fotonische informatieverwerking met hoge snelheid en laag vermogenverbruik met chaotische caviteitenVanaf1 jan 2020 → 31 dec 2023Financiering: FWO Onderzoeksproject (incl. WEAVE projecten)
- Opzetten studie- en documentatiecentrum voor vergeten kinderen (kindsoldaten, straatkinderen, kinderen in oologssituaties) (Children Uganda)Vanaf6 mrt 2008 → 6 mrt 2011Financiering: FOD Buitenl. Zaken, Buitenl. Handel en Ontwikkelingssamenwerking
Publicaties
1 - 10 van 173
- Capita selecta rechtspraak Raad van State inzake rechtsbescherming tegen de overheid 2019-20
Auteurs: Frederic Eggermont
Pagina's: 350-363 - Editoriaal: Regels zonder enige grondslag: afspraken zijn niet voldoende, zelfs niet om in coronatijden het mondmasker op te leggen
Auteurs: Frederic Eggermont
Pagina's: 150-151 - Wetgeving in kort bestek. Belgisch Staatsblad van december 2022
Auteurs: Frederic Eggermont
Pagina's: 1195-1200 - Wordt 'gebaren van krommenaas' gedurende de uitoefening van het georganiseerd administratief beroep verheven tot kunstvorm?
Auteurs: Frederic Eggermont
Pagina's: 793-803Aantal pagina's: 11 - Wetgeving in kort bestek. Belgisch Staatsblad van september 2022
Auteurs: Frederic Eggermont
Pagina's: 759-760 - Transmigration. Social work in a world of super diversity(2016)
Auteurs: Mieke Schrooten, Sophie Withaeckx, Dirk Geldof, Margot Lavent
Aantal pagina's: 330 - Community Engaged Research and Learning (CERL): a transformative approach to education(2023)Volume: 33
Auteurs: Linde Moriau
Pagina's: 9-9Aantal pagina's: 1 - The content of educational technology curricula: a cross-curricular state of the art(2013)
Auteurs: Koen Aesaert, Ruben Vanderlinde, Johan Van Braak
Pagina's: 131-151 - Exploring the Use of Walking Methods to Set Up CERL Partnerships in Brussels(2022)Volume: 2
Auteurs: Brecht Van der Schueren
Pagina's: 97-115Aantal pagina's: 19 - “Stagebundel 2012 - 2013. Stagerichtlijnen studenten Communicatiewe-tenschappen” Onuitgegeven handleiding ter ondersteuning van het opleidingson-derdeel ‘stage communicatiewetenschappen’.(2011)Series: Stagebundel 2012-2013.
Auteurs: Katty Elias
Aantal pagina's: 40