< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Diana Hassouneh
- Trefwoorden:Economie en toegepaste economische wetenschappen
- Disciplines:Ingenieurswetenschappen en technologie
Affiliaties
- Faculteit Economische en Sociale Wetenschappen en Solvay Business School (Faculteit)
Lid
Vanaf22 jun 2017 → 7 sep 2017 - Business (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2011 → 30 sep 2016 - Bedrijfseconomie en Strategisch Beleid (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2008 → 30 sep 2016
Publicaties
1 - 7 van 7
- Metaverse Retailing: Are SVW Users Ready to Buy Real Products from Virtual World Stores?(2015)
Auteurs: Diana Hassouneh
Pagina's: 104-110Aantal pagina's: 7 - Retailing In Social Virtual Worlds: Developing A Typology Of Virtual Store Atmospherics(2015)
Auteurs: Diana Hassouneh
Pagina's: 218-241 - A motivation-based typology of social virtual world users(2014)
Auteurs: Diana Hassouneh
Pagina's: 330-338 - Shopping in virtual worlds: Perceptions, Motivations,and Behavior(2011)
Auteurs: Diana Hassouneh
Pagina's: 320-335 - Virtual worlds: a gateway for SMEs towards internationalization(2011)
Auteurs: Diana Hassouneh
Pagina's: 72-90 - Virtual Store Atmospherics: An exploratory study in Second Life(2009)
Auteurs: Diana Hassouneh
- Virtual Worlds as a strategic international marketing tool for small and medium-sized enterprises(2008)
Auteurs: Diana Hassouneh
Pagina's: 284-295Aantal pagina's: 11