< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Martijn Millecamp
- Disciplines:Informatiewetenschappen
Affiliaties
- Mens-Machine Interactie (HCI) (Afdeling)
Lid
Vanaf1 aug 2020 → 31 aug 2021 - Afdeling Informatica (Afdeling)
Lid
Vanaf1 aug 2017 → 4 aug 2020
Projecten
1 - 1 of 1
- Gepersonaliseerde gebruikersinterfaces voor aanbevelingssystemen van muziekVanaf9 aug 2017 → 14 jun 2021Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
Publicaties
1 - 10 van 19
- Personalized Interfaces for Music Recommender Systems(2021)
Auteurs: Martijn Millecamp, Katrien Verbert, Tinne De Laet
- Visual, textual or hybrid: the effect of user expertise on different explanations(2021)
Auteurs: Maxwell Szymanski, Martijn Millecamp, Katrien Verbert
Pagina's: 109 - 119 - Disambiguating preferences for gamification strategies to motivate pro-environmental behaviour(2020)
Auteurs: Martijn Millecamp, Katrien Verbert, Vero Vanden Abeele
Pagina's: 241 - 253 - Card-based approach to coordinate Learning Analytics policymaking and implementation at scale(2020)
Auteurs: Martijn Millecamp, Katrien Verbert, Tinne De Laet
- What's in a User? Towards Personalising Transparency For Music Recommender Interfaces(2020)
Auteurs: Martijn Millecamp, Katrien Verbert
Pagina's: 173 - 182Aantal pagina's: 10 - Cogito ergo quid? The Effect of Cognitive Style in a Transparent Mobile Music Recommender System.(2020)
Auteurs: Martijn Millecamp, Katrien Verbert
Pagina's: 323 - 327Aantal pagina's: 5 - Adoption and impact of a learning analytics dashboard supporting the advisor-Student dialogue in a higher education institute in Latin America(2020)
Auteurs: Tinne De Laet, Martijn Millecamp, Katrien Verbert
Pagina's: 1002 - 1018 - Coordinating learning analytics policymaking and implementation at scale(2020)
Auteurs: Tom Broos, Martijn Millecamp, Lorena Siguenza Guzman, Katrien Verbert, Tinne De Laet
- Explainable Learning Analytics: challenges and opportunities(2020)
Auteurs: Tinne De Laet, Martijn Millecamp, Robin De Croon, Katrien Verbert
Pagina's: 500 - 510 - Student advising learning dashboards: the story of LISSA and LALA(2020)
Auteurs: Tinne De Laet, Martijn Millecamp, Katrien Verbert
Pagina's: 188 - 188Aantal pagina's: 1