< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Karmijn van de Oudeweetering
- Disciplines:Toegepaste wiskunde, Statistische en numerieke methoden, Psychologische methoden, Mathematische en kwantitatieve methoden, Algemene pedagogische en onderwijswetenschappen, Sociale theorie en sociologische methoden, Politieke theorie en methodologie
Affiliaties
- Methodologie van het Pedagogisch Onderzoek (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 okt 2017 → Heden
Projecten
1 - 1 of 1
- (Ont)grenzen van Europees Onderwijs: Sociaal Topologische Beschrijvingen van een Online Open VeldVanaf1 okt 2017 → 7 jun 2023Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
Publicaties
1 - 10 van 11
- Interrogating “the nation” in European online education: Topological forms and movements(2023)
- (Un)bordering European Education: Social Topological Accounts of Online Openness(2023)
- What is there to learn from the Open Gym? Developing new pedagogical notions of sports by an empirical engagement with a DIY sports infrastructure(2023)
Auteurs: Karmijn van de Oudeweetering, Lanze Vanermen, Joke Vandenabeele, Mathias Decuypere
Pagina's: 461 - 475 - Navigating European education in times of crisis? An analysis of socio-technological architectures and user interfaces of online learning initiatives(2022)
Auteurs: Karmijn van de Oudeweetering, Mathias Decuypere
Pagina's: 1 - 24 - Introduction Space- and time-making in education: Towards a topological lens(2022)
Auteurs: Mathias Decuypere, Karmijn van de Oudeweetering
Pagina's: 871 - 882 - Pandemic Acceleration: Covid-19 and the emergency digitalization of European education(2022)
Auteurs: Mieke Berghmans, Mathias Decuypere, Karmijn van de Oudeweetering, Lanze Vanermen
Pagina's: 1 - 24 - In between hyperboles: forms and formations in Open Education(2021)
Auteurs: Karmijn van de Oudeweetering, Mathias Decuypere
Pagina's: 60 - 77 - Understanding openness through (in)visible platform boundaries: a topological study on MOOCs as multiplexes of spaces and times(2019)
- Demographic data of MOOC learners: Can alternative survey deliveries improve current understandings?(2018)
Auteurs: Karmijn van de Oudeweetering, Orhan Agirdag
Pagina's: 169 - 178 - MOOCs as accelerators of social mobility? A systematic review(2018)
Auteurs: Karmijn van de Oudeweetering, Orhan Agirdag
Pagina's: 1 - 11