< Terug naar vorige pagina

Project

Behavioral data analytics in intelligent tutoring systems

Dit project beoogt de ontwikkeling van onmiddellijke en persoonlijke feedback in een slimme leeromgeving specifiek gebouwd voor het onderrichten van conceptueel modelleren, een slecht gestructureerde en complexe leertaak. Door deze uitdaging aan te gaan kunnen we doceren en training efficiënter maken, een beter aangepaste leerervaring aan individuele studenten aanbieden, en de theoretische onderbouwingen van digitale leertechnologieën verbeteren. Dit project heeft drie kernbijdragen: 1) we zullen nieuwe predictieve procesanalysetechnieken bouwen die rekening houden met gedragsdata van de student om zo op een automatische manier te kunnen detecteren of en wanneer feedback nodig is; 2) we zullen een generisch raamwerk ontwikkelen dat inzicht en aanbevelingen geeft over de automatisering van feedback wat zal helpen bij de ontwikkeling van een generieke architectuur voor intelligente en geautomatiseerde feedback; 3) een eigen state-of-the-art leeromgeving zal deze architectuur implementeren en automatisch de persoonlijke feedback aanleveren door gebruik te maken van de predictieve modellen gebaseerd op process analytics. Deze ervaringen in de context van conceptueel modelleren zullen generisch zijn voor andere digitale leeromgevingen. Het specifieke doel van dit PhD project is te onderzoeken hoe predictieve process analytics technieken kunnen worden ontwikkeld om modellen te bouwen die in staat zijn om feedbackinterventies te detecteren in real-time.

Datum:21 okt 2016 →  21 sep 2021
Trefwoorden:Informatics
Disciplines:Bedrijfsadministratie en boekhouding, Management, Toegepaste wiskunde, Economische ontwikkeling, innovatie, technologische verandering en groei, Artificiële intelligentie, Cognitieve wetenschappen en intelligente systemen
Project type:PhD project