< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Allard VAN RIEL
- Trefwoorden:Economie en toegepaste economische wetenschappen
- Disciplines:Statistiek en data-analyse, Consumentengedrag, Marketingmodellen, Product management, Service design
Affiliaties
- Marketing (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf16 feb 2018 → Heden - Marketing & Strategie (Departement)
Lid
Vanaf16 feb 2018 → Heden - Bedrijfseconomische Wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf16 feb 2018 → Heden
Projecten
1 - 7 of 7
- Internet of Things adoptie: een process model vanuit het persectief van de lerende consumentVanaf16 mei 2024 → HedenFinanciering: BOF - mobiliteit
- IOF mandaat faculteit Bedrijfseconomische Wetenschappen (BEW) 2024-2028Vanaf1 jan 2024 → HedenFinanciering: IOF - mandaten
- Klantvertrouwen opbouwen door transparante inzet van kunstmatige intelligentieVanaf1 sep 2022 → HedenFinanciering: BOF - doctorale mandaten
- Omgevingsinformatie, team creativiteit, en innovatie prestaties.Vanaf16 sep 2021 → 15 sep 2023Financiering: BOF - doctorale mandaten
- Het visuele verhaal: Betekenis overbrengen via visuele inhoudVanaf1 nov 2020 → 31 okt 2022Financiering: FWO Strategische Onderzoeksbeurs
- Het visuele verhaal: Betekenis overbrengen via visuele inhoudVanaf1 mei 2020 → 31 okt 2020Financiering: BOF - doctorale mandaten
- IOF mandaat faculteit Bedrijfseconomische Wetenschappen (BEW) 2019-2023Vanaf1 jul 2019 → 31 dec 2023Financiering: IOF - mandaten
Publicaties
1 - 10 van 21
- Wanted! Investigating how elements from the personal usage context affect Gen Z consumers’ value-in-use experience and engagement with mobile service(2023)
Auteurs: Yi ZOU, Allard VAN RIEL, Sandra STREUKENS, Jose Bloemer
- Expediting the Implementation of Closed-Loop Supply Chain Management: a Facilitated Case Study on Re-using Timber in Construction Projects(2022)
Auteurs: Jannie Coenen, Rob Van Der Heijden, Allard VAN RIEL
Pagina's: 93 - 124 - Institutional Barriers and Facilitators of Sustainability for Indonesian Batik SMEs: A Policy Agenda(2022)
Auteurs: Arien GUNAWAN, Jose Bloemer, Allard VAN RIEL, Caroline Essers
- Learning from the resourceness blind spot for service innovation at the base of the pyramid(2021)
Auteurs: Michelle Greene, Allard VAN RIEL
Pagina's: 933 - 946 - What drives ecopreneurship in women and men? - A structured literature review(2021)
Auteurs: Arien GUNAWAN, Allard VAN RIEL, Caroline Essers
- A customer-centric five actor model for sustainability and service innovation(2021)
Auteurs: Allard VAN RIEL, Tor. W. ANDREASSEN, Line LERVIK-OLSEN, Lu ZHANG, Sunil MITHAS, Kristina HEINONEN
Pagina's: 389 - 401 - Healthcare service users as resource integrators: investigating factors influencing the co-creation of value at individual, dyadic and systemic levels(2020)
Auteurs: Justine Virlée, Wafa Hammedi, Allard VAN RIEL
Pagina's: 277 - 306 - Individual ambidexterity in SMEs: Towards a typology aligning the concept, antecedents and outcomes(2020)
Auteurs: Ting Mu, Allard VAN RIEL, Roel Schouteten
Pagina's: 347 - 378 - Investigating entrepreneurial use of intuition and rationality in decision-making: a QCA approach(2020)Series: Handbooks of Business and Management Research as Practice series
Auteurs: Ariel N. Gani, Allard VAN RIEL, Sandra STREUKENS, Andreas Grössler
Pagina's: 73 - 85Aantal pagina's: 13 - The adoption of ecopreneurship practices in Indonesian craft SMEs: value-based motivations and intersections of identities(2020)
Auteurs: Arien GUNAWAN, Caroline Essers, Allard VAN RIEL
Pagina's: 730 - 752