< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Bert Reynvoet
- Disciplines:Menselijke experimentele psychologie niet elders geclassificeerd
Affiliaties
- Faculteit Psychologie en Pedagogische Wetenschappen, Campus Kulak Kortrijk (Faculteit)
Lid
Vanaf1 okt 2004 → Heden
Projecten
1 - 10 of 24
- De rol van statistisch leren in de ontwikkeling van wiskunde vaardighedenVanaf1 jan 2024 → HedenFinanciering: FWO Onderzoeksproject (incl. WEAVE projecten)
- Aantallen vergelijken: hoe kunnen we rekening houden met individuele verschillen in adaptieve testen en leeromgevingenVanaf15 nov 2023 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- De integratie van domein-specifieke en domein-algemene processen in adaptieve test- en leeromgevingen voor het vergelijken van breuken.Vanaf1 okt 2023 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- De integratie domein-specifieke en domein-algemene processen in adaptieve test- en leeromgevingen voor numerieke vaardigheden.Vanaf1 okt 2023 → HedenFinanciering: BOF - projecten
- Bevorderen van gepersonaliseerd leren in de lagere school door het gebruik van learning analytics dashboardsVanaf1 okt 2023 → HedenFinanciering: FWO junior postdoctoraal mandaat
- Sabbatperiode Bert Reynvoet:Vanaf14 feb 2023 → 13 aug 2023Financiering: FWO Prijzen en sabbaticals (vroeger FWO onbepaald), BOF - mobiliteit
- Denken en Doen: van Fundamentale Inzichten naar Omzettingsgerichte ToepassingenVanaf8 feb 2021 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Het bevorderen van het breukbegrip: de rol van cognitieve en niet-cognitieve factoren en het potentieel van educatieve gamesVanaf1 sep 2020 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Een neurocognitief platform voor onderzoek naar de determinanten van menselijk gedrag op niveau van brein en cognitieVanaf1 mei 2020 → HedenFinanciering: BOF - wetenschappelijk apparatuurprogramma
- De rol van derde variabelen in de relatie tussen niet-symbolische en symbolische getallenvaardighedenVanaf1 nov 2019 → 1 nov 2023Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
Publicaties
1 - 10 van 126
- Measuring the acuity of the approximate number system in young children(2024)
Auteurs: Bert Reynvoet
Pagina's: 1 - 12 - Weaker Semantic Priming Effects With Number Words in the Second Language of Math Learning(2024)
Auteurs: Bert Reynvoet
- Miscategorized subset-knowers: Five- and six-knowers can compare only the numbers they know(2024)
Auteurs: Bert Reynvoet
- The causal role of numerical and non-numerical order processing abilities in the early development of mathematics skills: Evidence from an intervention study(2024)
Auteurs: Bert Reynvoet
Pagina's: 1 - 11 - Toward a framework for analyzing adaptive digital games research effectiveness(2023)
Auteurs: Stefanie Vanbecelaere, Febe Demedts, Bert Reynvoet, Fien Depaepe
Pagina's: 77 - 91 - Measuring Math Anxiety Through Self-Reports and Physiological Data(2023)
Auteurs: Febe Demedts, Bert Reynvoet, Fien Depaepe
Pagina's: 380 - 397 - The Effectiveness of Tier 1 Digital Interventions for Early Reading: A Meta-analysis(2023)
Auteurs: Stefanie Vanbecelaere, Sameh Metwaly, Wim Van Den Noortgate, Bert Reynvoet, Fien Depaepe
Pagina's: 1397 - 1432 - Symbolic number ordering strategies and math anxiety(2023)
Auteurs: Stefanie Vanbecelaere, Bert Reynvoet
- Spatial numbers: How visual crowding and redundancy masking modulate numerosity perception(2023)
Auteurs: Miao Li, Bert Reynvoet, Bilge Sayim
- Gender differences in young adults' mathematical performance: Examining the contribution of working memory, math anxiety and gender-related stereotypes(2023)
Auteurs: Mila Marinova, Delphine Sasanguie, Bert Reynvoet
Gelinkte datasets
1 - 1 van 1