< Terug naar vorige pagina

Project

Industrie 4.0 maturiteit in de Vlaamse voedingsindustrie: strategische archetypes en ontwikkelingspaden.

Het algemeen doel van dit project is om Vlaamse voedingsbedrijven een boost te geven in hun Industrie 4.0 (I4.0) transformatie door het ontwikkelen van een innovatief I4.0-transformatiemodel waarmee ze hun bedrijfsstrategie kunnen verbeteren of nieuwe businessmodellen kunnen ontwikkelen. Dit model biedt het strategisch bedrijfsmanagement de nodige handvaten om dergelijke innovatieve I4.0-strategie te bepalen, hun huidige I4.0-maturiteit te analyseren en hun I4.0-ontwikkelingspad op te stellen. Met deze nieuwe inzichten kan, na afloop van het doctoraat, beantwoord worden aan de roep naar I4.0-begeleiding van een grote groep Vlaamse voedingsbedrijven.
Datum:1 sep 2022 →  Heden
Trefwoorden:STRATEGIE
Disciplines:Management informatiesystemen, Organisatie- en managementtheorie, Strategisch management
Project type:Samenwerkingsproject