< Terug naar vorige pagina

Project

Onderzoek bevorderen naar de interveniërende rol van genormeerde en gepersonaliseerde feedbackinstrumenten op de ontwikkeling van het zelfbeeld en de zelfregulerende praktijken van studenten tijdens het eerste jaar hoger onderwijs.

Het doel van dit project is het onderzoeken van de mogelijke interveniërende rol van NPF-instrumenten op de ontwikkeling van het zelfbeeld en de zelfregulatie van studenten tijdens het eerste jaar van het hoger onderwijs. De de volgende drie onderzoeksfoci staan centraal: (1) bestuderen hoe studenten cognitief omgaan met feedback van een NPF instrument, (2) de gepercipieerde impact van het geven van feedback in kaart brengen in relatie tot de (ontwikkeling van) het zelfbeeld en zelfregulatie, en (3) het exploreren van de meerwaarde van de inzet van geavanceerde onderzoeksmethoden in het betreffende onderzoeksgebied.
Datum:15 sep 2022 →  14 sep 2023
Trefwoorden:FEEDBACK, HOGER ONDERWIJS, ACADEMISCHE INTEGRATIE, ZELFKENNIS
Disciplines:Onderwijs- en schoolpsychologie, Hoger onderwijs