< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Alexander Edeling
- Disciplines:Reclame, Marktonderzoek, Marketingmodellen
Affiliaties
- Onderzoekseenheid Marketing (hoofdwerkadres Leuven) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 okt 2021 → Heden
Projecten
1 - 2 of 2
- PhD Positie in MarketingVanaf11 sep 2023 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Customer Experience Management vanuit een organisatorisch perspectiefVanaf1 jan 2022 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
Publicaties
1 - 5 van 5
- Marvelous advertising returns? A meta-analysis of advertising elasticities in the entertainment industry(2023)
Auteurs: Alexander Edeling
Pagina's: 1019 - 1045 - How firm communication affects the impact of layoff announcements on brand strength over time(2023)
Auteurs: Alexander Edeling
Pagina's: 700 - 723 - Finding Goldilocks Influencers: How Follower Count Drives Social Media Engagement(2023)
Auteurs: Alexander Edeling
- How, why, and when disclosure type matters for influencer marketing(2022)
Auteurs: Alexander Edeling
Pagina's: 313 - 335 - The marketing–finance interface: A new integrative review of metrics, methods, and findings and an agenda for future research(2021)
Auteurs: Alexander Edeling
Pagina's: 857 - 876