< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Bart Larivière
- Disciplines (KU Leuven):Marktonderzoek, Marketingmodellen
- Disciplines (Ghent University):Marketing
- Zie ook: Bart Larivière (KU Leuven)
Affiliaties
- Vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2018 → Heden - Onderzoekseenheid Marketing, Leuven (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 okt 2018 → Heden - Vakgroep Innovatie, Ondernemerschap en Dienstenmanagement (Departement)
Lid
Vanaf1 feb 2010 → 30 sep 2018 - Vakgroep Marketing (Departement)
Lid
Vanaf13 aug 2001 → 30 sep 2011
Projecten
1 - 3 of 3
- DE MATERIËLE, SOCIALE EN PSYCHOLOGISCHE WERELD OVERBRUGGEN DOOR HET EXPLOREREN VAN HET TRANSFORMATIEF POTENTIEEL VAN SLIMME PRODUCTEN IN ZORGSYSTEMENVanaf1 nov 2022 → HedenFinanciering: FWO junior postdoctoraal mandaat
- Het verbeteren van de service innovatie performantie door capability management in service innovatie netwerken: een longitudinale studie in de zorgindustrie.Vanaf1 okt 2014 → 1 okt 2015Financiering: BOF - Andere acties
- Het Managen van Klantenrelaties in een Multichannel OmgevingVanaf1 jan 2011 → 31 jul 2016Financiering: BOF - Nieuwe Onderzoeksinitiatieven
Publicaties
1 - 10 van 33
- Smart wearables as friends or foes? Engaging employees along smart journeys(2023)
Auteurs: Bieke Henkens, Katrien Verleye, Bart Larivière, Helen Perks
Aantal pagina's: 1 - Pathways to service system smartness for firms(2023)
Auteurs: Bieke Henkens, Katrien Verleye, Bart Larivière, Helen Perks
Pagina's: 521 - 541 - The transformative potential of AI-enabled personalization(2023)
Auteurs: Khalid Mehmood, Katrien Verleye, Arne De Keyser, Bart Larivière
Aantal pagina's: 1 - Piloting personalization research through data-rich environments : a literature review and future research agenda(2023)
Auteurs: Khalid Mehmood, Katrien Verleye, Arne De Keyser, Bart Larivière
Pagina's: 520 - 552 - The transformative potential of personalization in a data-rich world(2022)
Auteurs: Khalid Mehmood, Katrien Verleye, Arne De Keyser, Bart Larivière
Aantal pagina's: 1 - The transformative potential of personalization in a data rich world(2022)
Auteurs: Khalid Mehmood, Katrien Verleye, Arne De Keyser, Bart Larivière
Aantal pagina's: 1 - The transformative potential of personalization in a data rich world(2022)
Auteurs: Khalid Mehmood, Katrien Verleye, Arne De Keyser, Bart Larivière
Aantal pagina's: 1 - How and why businesses invest in smartness : a battle or not?(2021)
Auteurs: Bieke Henkens, Katrien Verleye, Bart Larivière, Helen Perks
Aantal pagina's: 1 - Modularizing services based upon an actor-oriented logic(2020)Volume: 2020
Auteurs: Kaat De Pourcq, Katrien Verleye, Bart Larivière, Jeroen Trybou, Paul Gemmel
Aantal pagina's: 1 - How to engage employees at organizational frontlines? A response surface analysis of the fit/misfit-engagement model(2019)
Auteurs: Bart Larivière, Katrien Verleye
Aantal pagina's: 1