< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Céline Cocquyt
- Onderzoeksexpertise:
Main research interests:
- Trefwoorden:Pedagogische wetenschappen en didactiek, Algemene en logistieke diensten, Aardwetenschappen en aardrijkskunde
- Disciplines:Natuurwetenschappen, Ingenieurswetenschappen en technologie, Medische en gezondheidswetenschappen
- Gebruikers van onderzoeksexpertise:
Main research interests:
Affiliaties
- Lokaliteiten, Ontologiën, Commons, geïntegreerd (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 okt 2015 → Heden - Brussels onderzoekcentrum voor Innovatie in Leren en Diversiteit (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 mei 2014 → Heden - Staf en secretariaat (Administratieve eenheid)
Lid
Vanaf1 jan 2021 → Heden - Staf en secretariaat (Administratieve eenheid)
Lid
Vanaf30 jun 2019 → 31 dec 2020 - Educatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf1 mrt 2019 → 30 sep 2022 - Studentenbeleid - Staf + Secretariaat (Administratieve eenheid)
Lid
Vanaf16 jul 2018 → 31 dec 2020 - Faculteit Psychologie en Educatieve wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf11 aug 2015 → 14 dec 2018 - Educatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf1 jul 2014 → 30 sep 2022
Projecten
1 - 2 of 2
- Curriculumvernieuwing en support voor docententeams (CuSTm): beleidskader, ondersteuningsmethodiek en onderwijssabbaticalsVanaf1 okt 2021 → 15 okt 2023Financiering: Departement Onderwijs en Vorming
- VUBlend: Bouwen aan blended onderwijs op opleidingsniveauVanaf1 okt 2021 → 15 okt 2023Financiering: Departement Onderwijs en Vorming
Publicaties
1 - 10 van 15
- A teacher professional development process model for online and blended learning: Introducing digital capital.(2019)
Auteurs: Brent Philipsen, Jo Tondeur, Bram Pynoo, Céline Cocquyt, Chang Zhu
Pagina's: 850-867 - Examining the role of learning support in blended learning for adults' social inclusion and social capital(2019)
Auteurs: Céline Cocquyt, Chang Zhu, Anh Nguyet Diep
- Adult learners’ social connectedness and online participation: The importance of online interaction quality(2019)
Auteurs: Anh Nguyet Diep, Chang Zhu, Céline Cocquyt, Maurice De Greef, Tom Vanwing
Pagina's: 326-346 - Adult learners' needs in online and blended learning(2019)
Auteurs: Anh Nguyet Diep, Chang Zhu, Céline Cocquyt, Minh Hien Vo
Pagina's: 223-253 - Contribution of social-constructivist and andragogical principles in blended learning to adult's social inclusion and social capital(2018)
Auteurs: Céline Cocquyt, Nguyet Diep, Chang Zhu
Pagina's: 47-78 - Towards blended learning designs fostering adults’ social capital: What do empirical findings reveal?(2018)
Auteurs: Céline Cocquyt, Nguyet Diep, Chang Zhu
Pagina's: 55-80Aantal pagina's: 25 - Effects of core self-evaluation and online interaction quality on adults’ learning performance and bonding and bridging social capital(2017)
Auteurs: Nguyet Diep, Céline Cocquyt, Chang Zhu
Pagina's: 41-55 - How are different types of online participation related to adult learners’ learning performance and social capital?(2017)
Auteurs: Anh Nguyet Diep, Céline Cocquyt, Chang Zhu
Pagina's: 79-86 - Adult newcomers following second-language courses: A qualitative social network analysis grasping their social capital and social inclusion(2017)
Auteurs: Céline Cocquyt, Anh Nguyet Diep, Chang Zhu
Pagina's: 48-54 - Online interaction quality among adult learners: The role of sense of belonging and perceived learning benefits(2017)
Auteurs: Nguyet Diep, Céline Cocquyt, Chang Zhu
Pagina's: 71-78