< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Elke Huyghe
- Disciplines:Andere sociale wetenschappen niet elders geclassificeerd, Andere productontwikkeling niet elders geclassificeerd, Menselijk georiƫnteerd design, Strategisch design, Systeem design
Affiliaties
- Vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2018 → 30 sep 2023 - Vakgroep Marketing (Departement)
Lid
Vanaf15 sep 2011 → 30 sep 2018
Publicaties
1 - 10 van 10
- Clicks as a healthy alternative to bricks : how online grocery shopping reduces vice purchases(2017)
Auteurs: Elke Huyghe, Julie Verstraeten, Maggie Geuens, Anneleen Van Kerckhove
Pagina's: 61 - 74 - To squeeze or not to squeeze : how squeeze tubes affect consumers' serving sizes(2017)
Auteurs: Elke Huyghe, Maggie Geuens, Iris Vermeir
Pagina's: 62 - How convenient packaging decreases consumption(2015)
Auteurs: Elke Huyghe, Maggie Geuens, Iris Vermeir
Aantal pagina's: 1 - To squeeze or not to squeeze: how squeeze tubes affect consumers' serving sizes(2015)
Auteurs: Elke Huyghe, Maggie Geuens, Iris Vermeir
Aantal pagina's: 1 - Clicks as a Healthy Alternative to Bricks: How Online Grocery Shopping Reduces Vice Purchases(2015)
Auteurs: Elke Huyghe, Julie Verstraeten, Maggie Geuens, Anneleen Van Kerckhove
Aantal pagina's: 1 - The impact of physical versus symbolic presence on impulsive behavior in an online and offline grocery environment(2014)
Auteurs: Elke Huyghe, Julie Verstraeten, Maggie Geuens, Anneleen Van Kerckhove
Pagina's: 76 - 77 - Towards a better understanding of (un)healthy consumer behavior: unexplored aspects within the vice-virtue domain(2014)
Auteurs: Elke Huyghe, Maggie Geuens, Iris Vermeir
Aantal pagina's: 1 - How variety in flavors within indulgent and healthy food options affects perceived healthiness and preference for promotion types(2013)
Auteurs: Elke Huyghe, Maggie Geuens, Iris Vermeir
Aantal pagina's: 1 - Can fat taxes and package size restrictions stimulate healthy food choices?(2013)
Auteurs: Elke Huyghe, Anneleen Van Kerckhove
Pagina's: 421 - 423 - How subtle changes in the food environment can help consumers make healthier food choices
Auteurs: Elke Huyghe