< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Greet Langie
- Disciplines:Productietechnieken
Affiliaties
- Maakprocessen en -Systemen (MaPS) (Afdeling)
Lid
Vanaf1 aug 2020 → 31 jul 2020 - Werktuigkundige Industriële Ingenieurstechnieken, Campus De Nayer Sint-Katelijne-Waver (Technologiecluster)
Lid
Vanaf1 okt 2013 → 30 sep 2019 - Faculteit Wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf1 okt 2012 → 30 sep 2013 - Departement Natuurkunde en Sterrenkunde (Departement)
Lid
Vanaf1 jun 2009 → 30 sep 2012 - Lerarenopleiding Wetenschappen en Technologie (Section)
Lid
Vanaf1 okt 2008 → 31 mei 2009
Projecten
1 - 10 of 13
- REFL³ECT: Leren om te blijven leren - Zelfregulatie als kerncompetentie voor levenslang lerenVanaf1 okt 2022 → HedenFinanciering: BOF - projecten, Fonds Recuperatie Fiscale Vrijstelling
- REFL³ECT: levenslang leren bij ingenieursstudentenVanaf25 sep 2022 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Persoonlijke ontwikkelingplannen in levenslang leren voor ingenieursVanaf15 aug 2022 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- URGENT Het belang van de future disciplinary self voor de inclusie van ondervertegenwoordigde ingenieursstudentenVanaf1 apr 2022 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- URGENT Het belang van de future disciplinary self voor de inclusie van ondervertegenwoordigde ingenieursstudentenVanaf1 mrt 2022 → HedenFinanciering: IOF - technologie validatie in labo
- Een longitudinale studie naar feedbackvaardigheden: percepties en groei van studentenVanaf4 mrt 2020 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Talent- en gedragsgerichte learining dahboards als brug tussen leariniganalytics en onderwijsinterventies.Vanaf1 nov 2017 → 31 okt 2019Financiering: BOF - Geconcert. Onderzoeksacties vanaf 1994
- Voorbij de stereotypen: professionele rollen voor toekomstige ingenieurs. Een gevalideerd competentiegericht framework ter ondersteuning van professioneel bewustzijn en het maken van weloverwogen loopbaankeuzesVanaf27 jul 2017 → 19 dec 2022Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Professional Roles and Employability of Future EngineeRsVanaf1 jan 2017 → 31 dec 2019Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Profilering van de opleidingen binnen de Groep W&TVanaf1 sep 2016 → 28 feb 2018Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
Publicaties
1 - 10 van 87
- Engineering Science Students' Self-Regulation: A Baseline(2023)
Auteurs: Tinne De Laet, Lynn Van den Broeck, Greet Langie
Aantal pagina's: 11 - Disciplinary Future Selves: Going Beyond the Idiosyncratic View(2023)
Auteurs: Korneel Schepers, Greet Langie
- Breaking through stereotypes: professional roles for future engineers. A validated competency based framework supporting professional awareness and making well informed career choices.(2022)
Auteurs: Greet Langie, Tim Smits, Heidi Knipprath
- A situational judgment test for engineers to evaluate their professional strengths and weaknesses(2022)
Auteurs: Greet Langie
Pagina's: 160 - 170 - International practice of capacity building in engineering education: a comparative study(2022)
Auteurs: Greet Langie
Pagina's: 379 - 388 - Comparison of first-year student conceptions of their future roles as engineers between Belgium, Ireland, and The Netherlands(2022)
Auteurs: Greet Langie
Pagina's: 1 - 19 - Comparison of first-year student conceptions of their future roles as engineers between Belgium, Ireland, and The Netherlands(2022)
Auteurs: Greet Langie
Pagina's: 648 - 666 - Different roles, different demands. A competency-based professional roles model for early career engineers, validated in industry and higher education(2022)
Auteurs: Greet Langie
Pagina's: 1 - 20 - Engineering students’ preferred roles: are they stable, are there gender differences?(2020)
Auteurs: Greet Langie
Pagina's: 121 - 131 - Exploring professional roles for early career engineers: a systematic literature review(2020)
Auteurs: Heidi Knipprath, Greet Langie
Pagina's: 266 - 286