< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Isabel ten Bokkel
- Disciplines:Biologische en fysiologische psychologie, Algemene psychologie, Andere psychologie en cognitieve wetenschappen
Affiliaties
- Schoolpsychologie en Ontwikkeling in Context (OE) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf18 sep 2017 → 30 sep 2022
Projecten
1 - 1 of 1
- Met een beetje hulp van mijn leerkracht: De rol van leerkracht-leerlinginteracties bij victimisatie door leeftijdsgenoten op schoolVanaf18 sep 2017 → 8 okt 2021Financiering: BOF - Nieuwe Onderzoeksinitiatieven
Publicaties
1 - 7 van 7
- The role of affective teacher-student relationships in bullying and peer victimization: A multilevel meta-analysis(2023)
Auteurs: Isabel ten Bokkel, Marlies Maes, Karine Verschueren, Hilde Colpin
Pagina's: 110 - 129 - Trajectory classes of relational and physical bullying victimization: Links with peer and teacher-student relationships and social-emotional outcomes(2022)
Auteurs: Karlien Demol, Karine Verschueren, Isabel ten Bokkel, Fleur Van Gils, Hilde Colpin
Pagina's: 1354 - 1373 - Speak up or stay silent: Can teacher responses towards bullying predict victimized students’ disclosure of victimization?(2021)
Auteurs: Isabel ten Bokkel, Hilde Colpin
Pagina's: 831 - 847 - Reciprocal links between teacher-student relationships and peer victimization: A three-wave longitudinal study in early adolescence(2021)
Auteurs: Isabel ten Bokkel, Karine Verschueren, Karlien Demol, Fleur Van Gils, Hilde Colpin
Pagina's: 2166 - 2180 - With a little help from my teacher: The role of teacher-student interactions in peer victimization at school(2021)
Auteurs: Isabel ten Bokkel, Hilde Colpin, Karine Verschueren
- Is mindfulness associated with interpersonal forgiveness?(2020)
Auteurs: Isabel ten Bokkel
Pagina's: 296 - 310 - Terugdringen van pesten op school: wat kan de leerkracht doen?(2018)
Auteurs: Isabel ten Bokkel
Pagina's: 320 - 323