< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Jean Pierre Verhaeghe
- Disciplines:Onderwijscurriculum, Onderwijssystemen, Algemene pedagogische en onderwijswetenschappen, Specialistische studies in het onderwijs, Andere pedagogische en onderwijswetenschappen
Affiliaties
- Onderwijseffectiviteit en -evaluatie (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 aug 2011 → 31 okt 2014 - Onderwijskunde (OE) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 aug 2010 → 31 jul 2011
Publicaties
1 - 10 van 11
- Inequality in language achievement growth? An investigation into the impact of pupil socio-ethnic background and school socio-ethnic composition(2014)
Auteurs: Barbara Belfi, Mieke Goos, Jean Pierre Verhaeghe, Sarah Gielen, Bieke De Fraine, Jan Van Damme
Pagina's: 820 - 846 - A holistic model to infer mathematics performance: the interrelated impact of student, family and school context variables(2014)
Auteurs: Jean Pierre Verhaeghe
Pagina's: 1 - 20 - How to improve reading comprehension in high-risk students: effects of class practices in Grade 5(2014)
Auteurs: Gudrun Vanlaar, Katrijn Denies, Machteld Vandecandelaere, Jan Van Damme, Jean Pierre Verhaeghe, Bieke De Fraine
Pagina's: 408 - 432 - Methodescholen in het Vlaamse basisonderwijs. Een overzicht van onderzoek naar de werking en effecten van methodescholen op basis van SiBO(2013)
Auteurs: Jerissa de Bilde, Bieke De Fraine, Jan Van Damme, Jean Pierre Verhaeghe
Pagina's: 30 - 41 - Het (de)segregerend effect van het werken met deelgebieden bij de toepassing van de evenredige verdeling van kansarme en kansrijke leerlingen. Het Gentse basisonderwijs als casestudy(2013)
Auteurs: Jean Pierre Verhaeghe
Pagina's: 205 - 225 - The quadratic relationship between socioeconomic status and learning performance in China by multilevel analysis: implications for policies to foster education equity(2012)
Auteurs: Jean Pierre Verhaeghe
Pagina's: 412 - 422 - The influence of competences and support on school performance feedback use(2011)
Auteurs: Jean Pierre Verhaeghe
Pagina's: 141 - 154 - A multilevel analysis on predicting mathematics performance in Chinese primary schools: implications for practice(2011)
Auteurs: Jean Pierre Verhaeghe
Pagina's: 503 - 520 - Het gebruik van outputgegevens in basisscholen: concretiseringen en illustraties uit het Schoolfeedbackproject(2010)
Auteurs: Jean Pierre Verhaeghe, Jan Van Damme
Pagina's: 1 - 30 - Schoolfeedback als input voor interne kwaliteitszorg(2010)
Auteurs: Jean Pierre Verhaeghe
Pagina's: 5 - 4