< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Jennifer Vinas-Forcade
- Disciplines:Onderwijs, cultuur en maatschappij niet elders geclassificeerd
Affiliaties
- Vakgroep Sociaal Werk en Sociale Pedagogiek (Departement)
Lid
Vanaf1 feb 2017 → 26 sep 2021
Projecten
1 - 1 of 1
- Transito Educative: een studie naar de impact van schooltransitieprogramma‘s in detransities naar secundair onderwijs voor kinderen met een lage social-economische status.Vanaf1 okt 2016 → 31 dec 2021Financiering: BOF - Nieuwe Onderzoeksinitiatieven
Publicaties
1 - 3 van 3
- Can failure be prevented? Using longitudinal data to identify at‐risk students upon entering secondary school(2021)
Auteurs: Jennifer Vinas-Forcade, Cindy Mels, Mieke Van Houtte
Pagina's: 205 - 225 - Preventing dropouts in the first year of secondary school : is it too late? A mixed-methods study in Uruguay(2021)
Auteurs: Jennifer Vinas-Forcade
- Beyond academics : dropout prevention summer school programs in the transition to secondary education(2019)
Auteurs: Jennifer Vinas-Forcade, Cindy Mels, Martin Valcke, Ilse Derluyn