< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Jordi Heeren
- Disciplines:Onderwijscurriculum, Talen, Linguïstiek
Affiliaties
- Instituut voor Levende Talen (ILT) (Onderzoeksinstituut)
Lid
Vanaf30 jul 2010 → Heden
Projecten
1 - 1 of 1
- Academische taalvaardigheid als voorspeller van studiesucces. Een validiteitsargument voor een low-stakes academische leesvaardigheid- en woordenschatscreening voor eerstejaarsstudenten.Vanaf13 okt 2017 → 13 okt 2021Financiering: BOF - doctorale mandaten
Publicaties
1 - 10 van 16
- Validering van een academische taalvaardigheidstoets in de Surinaamse context: testscores en testpercepties(2023)
Auteurs: Jordi Heeren, Lieve De Wachter
Pagina's: 147 - 174 - Zin en onzin van talige startscreenings: een academische woordenschat- en leesvaardigheidstest als voorspeller van studiesucces(2021)
Auteurs: Jordi Heeren
Pagina's: 117 - 120 - Academic language proficiency as a predictor of academic achievement. A validity argument of a low-stakes post-entry academic reading and vocabulary screening test for first-year university students.(2021)
Auteurs: Jordi Heeren, Lieve De Wachter, Dirk Speelman
- Een taalvaardigheidstest voor anderstaligen voorgelegd aan leerlingen in het Nederlandstalig middelbaar onderwijs. Een onverwacht effect?(2021)
Auteurs: Elke Gilin, Jordi Heeren, Lieve De Wachter
Pagina's: 99 - 113 - Post-entry language assessment in higher education: ensuring fairness by including the voice of the test-taker(2021)
Auteurs: Jordi Heeren, Dirk Speelman, Lieve De Wachter
Pagina's: 45 - 48 - Halen we de norm? De scores van moedertaalsprekers op een talige toegangstest voor anderstaligen aan de universiteit(2021)
Auteurs: Jordi Heeren, Dirk Speelman, Lieve De Wachter
Pagina's: 3 - 13 - Bepaalt taal wie het haalt? De samenhang tussen een academische taalvaardigheidscreening en het behalen van een bachelordiploma aan de universiteit(2021)
Auteurs: Jordi Heeren, Dirk Speelman, Lieve De Wachter
Pagina's: 39 - 54 - A practical academic reading and vocabulary screening test as a predictor of achievement in first-year university students: implications for test purpose and use(2021)
Auteurs: Jordi Heeren, Dirk Speelman, Lieve De Wachter
Pagina's: 1458 - 1473 - Changes in Management of Left-Sided Obstructive Colon Cancer: National Practice and Guideline Implementation(2019)
Auteurs: Jordi Heeren
Pagina's: 1512 - + - Socrates is back: de niet-directieve aanpak bij individuele schrijfcoaching(2019)
Auteurs: Jordi Heeren
Pagina's: 183 - 190