< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Malaika BRENGMAN
- Trefwoorden:Economie en toegepaste economische wetenschappen
- Disciplines:Andere economie en bedrijfskunde niet elders geclassificeerd
Affiliaties
- Marketing (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 mrt 2018 → 28 feb 2019 - Marketing & Strategie (Departement)
Lid
Vanaf1 mrt 2018 → 28 feb 2019 - Bedrijfseconomische Wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf1 mrt 2018 → 28 feb 2019
Publicaties
1 - 6 van 6
- Winkelen we binnenkort met robots?(2019)
Auteurs: Malaika BRENGMAN, Laurens De Gauquier, Stephanie Van de Sanden, Kim WILLEMS
Pagina's: 167 - 174 - Is robotic shopping set to be the next big thing?(2019)
Auteurs: Malaika BRENGMAN, Laurens De Gauquier, Stephanie van de Sanden, Kim WILLEMS
Pagina's: 167 - 174 - In-store location-based marketing with beacons: from inflated expectations to smart use in retailing(2019)
Auteurs: Stephanie van de Sanden, Kim WILLEMS, Malaika BRENGMAN
Pagina's: 1514 - 1541 - Leveraging advertising to a higher dimension: experimental research on the impact of virtual reality on brand personality impressions(2019)
Auteurs: Laurens De Gauquier, Malaika BRENGMAN, Kim WILLEMS, Helena Van Kerrebroeck
Pagina's: 235 - 253 - The impact of representation media on customer engagement in tourism marketing among millennials(2019)
Auteurs: Kim WILLEMS, Malaika BRENGMAN, Helena Van Kerrebroeck
Pagina's: 1988 - 2017 - Can’t touch this: The impact of Augmented Reality vs. Touch and Non-touch Interfaces on Perceived Ownership(2018)
Auteurs: Malaika BRENGMAN, Kim WILLEMS, Helena Van Kerrebroeck
Pagina's: 269 - 280