< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Remco Beek
- Trefwoorden:Lichamelijke opvoeding en kinesitherapie
- Disciplines:Management van sport en fysieke activiteit, Consumentengedrag
Affiliaties
- Sport en Samenleving (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf15 mei 2020 → Heden - Bewegings- en Sportwetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf15 mei 2020 → Heden - Bewegings- en Sportwetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf15 mei 2020 → 20 okt 2022 - Faculteit Lichamelijke Opvoeding en Kinesitherapie (Faculteit)
Lid
Vanaf19 mrt 2020 → 11 jan 2024
Publicaties
1 - 8 van 8
- The changing game of sponsorship(2024)
Auteurs: Remco Beek
Aantal pagina's: 444 - Sponsorship and social justice: Brand positioning on diversity and inclusion in sport marketing during the 2020 UEFA European football championships.(2023)
Auteurs: Remco Beek, Jo Van Hoecke, Inge Derom
Pagina's: 538-557 - Sponsoring the UEFA Champions League: Exploring the impact on brand equity among fan profiles.(2023)
Auteurs: Remco Beek, Inge Derom
Pagina's: 563-580 - Sponsorship eras in the English Premier League: changing industries and globalization between 1992 and 2021(2022)
Auteurs: Remco Beek, Inge Derom
Pagina's: 349-366 - Soccer Esports in Europe(2021)
Auteurs: Remco Beek
Pagina's: 104-126Aantal pagina's: 23 - Global football(2018)
Auteurs: Remco Beek, Martijn Ernest
Pagina's: 20-32 - How Three Japanese City Marathon Brands Overcame Double Jeopardy(2016)
Auteurs: Frank Go, Chin-Kuang Chen, Remco Beek
Pagina's: 89-122 - Legacy of Hallmark Events: Cross-Cultural Analysis Among Emerging Destinations
Auteurs: Remco Beek, Frank Go
Pagina's: 273-314