< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Sandra STREUKENS
- Trefwoorden:Economie en toegepaste economische wetenschappen
- Disciplines:Andere economie en bedrijfskunde niet elders geclassificeerd
Affiliaties
- Marketing (Onderzoeksgroep)
Verantwoordelijke
Vanaf1 feb 2015 → Heden - Marketing & Strategie (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2009 → Heden - Marketing (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 okt 2008 → Heden - Bedrijfseconomische Wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf1 mrt 2008 → Heden - Bedrijfskunde (Afdeling)
Lid
Vanaf1 mrt 2008 → 30 sep 2009
Projecten
1 - 8 of 8
- Van zorgtechnologie een succesverhaal maken: het ontwikkelen van een patiëntgerichte toolset om zorgtechnologiegebruik te ontwerpen, beheren, evalueren en optimaliseren.Vanaf1 okt 2023 → HedenFinanciering: Buitenl. stichtingen, fondsen e.d. met wet. oogmerk
- De impact van frontline service technologieën op het welzijn van klanten en werknemers: Toepassingen in gezondheidszorgVanaf19 sep 2021 → HedenFinanciering: BOF - doctorale mandaten
- IOF CONCEPT Project: Crossmodal Congruentie Index: marktverkenning potentieelVanaf15 jan 2021 → 14 mrt 2022Financiering: IOF - technologie validatie in reële omgeving
- De invloed van sociale contacten op de vermindering van dierlijke eiwitconsumptie.Vanaf1 okt 2020 → HedenFinanciering: BOF - doctorale mandaten
- IOF mandaat van Ilse CretskensVanaf1 okt 2015 → 30 jun 2019Financiering: IOF - Industrieel Onderzoeksfonds
- Het begrijpen en beïnvloeden van klant percepties bij co-creationVanaf1 okt 2011 → 30 sep 2015Financiering: BOF - Nieuwe Onderzoeksinitiatieven
- Geurmarketing: De impact van geur en de interactie ervan met andere atmosferische prikkels tijdens een winkelbelevingVanaf1 jan 2009 → 30 jun 2019Financiering: BOF - Nieuwe Onderzoeksinitiatieven
- Waarde voor de klant: meting, creatie en communicatieVanaf1 okt 2008 → 30 sep 2010Financiering: BOF - Nieuwe Onderzoeksinitiatieven
Publicaties
1 - 10 van 43
- Wanted! Investigating how elements from the personal usage context affect Gen Z consumers’ value-in-use experience and engagement with mobile service(2023)
Auteurs: Yi ZOU, Allard VAN RIEL, Sandra STREUKENS, Jose Bloemer
- To automate or not to automate? A contingency approach to service automation(2023)
Auteurs: Eline HOTTAT, Sara LEROI-WERELDS, Sandra STREUKENS
Pagina's: 696 - 724 - Social influence and reduction of animal protein consumption among young adults: Insights from a socio-psychological model(2023)
Auteurs: Rosaly SEVERIJNS, Sandra STREUKENS, Jasperina BROUWER, Sebastien LIZIN
- To serve and protect: a typology of service robots and their role in physically safe services(2022)
Auteurs: Jeroen Schepers, Sandra STREUKENS
Pagina's: 197 - 209 - Investigating entrepreneurial use of intuition and rationality in decision-making: a QCA approach(2020)Series: Handbooks of Business and Management Research as Practice series
Auteurs: Ariel N. Gani, Allard VAN RIEL, Sandra STREUKENS, Andreas Grössler
Pagina's: 73 - 85Aantal pagina's: 13 - Boosting customer engagement through gamification: A customer engagement marketing approach(2019)
Auteurs: Sandra STREUKENS, Allard VAN RIEL, Daria NOVIKOVA, Sara LEROI-WERELDS
Pagina's: 35 - 54Aantal pagina's: 20 - Understanding and supporting the value of gamification for the user: A service theory perspective(2018)
Auteurs: Sara LEROI-WERELDS, Sandra STREUKENS
Aantal pagina's: 7 - Dealing with Nonlinearity in Importance-Performance Map Analysis (IPMA): An Integrative Framework in a PLS-SEM Context(2017)
Auteurs: Sandra STREUKENS, Sara LEROI-WERELDS, Kim WILLEMS
Pagina's: 367 - 403 - Does communicating the customer's resource integrating role improve or diminish value proposition effectiveness?(2017)
Auteurs: Sara LEROI-WERELDS, Sandra STREUKENS, Yves Van Vaerenbergh, Christian Gronroos
Pagina's: 618 - 639 - Bootstrapping and PLS-SEM: A step-by-step guide to get more out of your bootstrap results(2016)
Auteurs: Sandra STREUKENS, Sara LEROI-WERELDS
Pagina's: 618 - 632