< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Simon Quaschning
- Disciplines:Economische geschiedenis, Toegepaste economie, Marketing, Macro-economie en monetaire economie, Micro-economie, Toerisme
Affiliaties
- Decanaat faculteit Economie en Bedrijfskunde (Administratieve eenheid)
Lid
Vanaf12 jan 2014 → 31 dec 2014 - Vakgroep Publieke Governance, Management en Financiën (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2013 → 11 jan 2014 - Vakgroep Marketing (Departement)
Lid
Vanaf1 dec 2007 → 30 jun 2016
Projecten
1 - 1 of 1
- Nieuwe inzichten in het effect van ranglijsten op product evaluaties: De introductie van de linearity effectVanaf1 okt 2014 → 7 jun 2016Financiering: BOF - Andere acties
Publicaties
1 - 10 van 16
- The role of information in consumers' decisions: a closer look at online reviews and product lists(2013)
Auteurs: Simon Quaschning
- Easy on the mind: rankings and consumer product evaluations(2013)
Auteurs: Simon Quaschning, Mario Pandelaere, Iris Vermeir
Aantal pagina's: 1 - Citations and herding: why one article makes it and another doesn't(2010)Volume: 38
Auteurs: Simon Quaschning, Iris Vermeir, Mario Pandelaere
Aantal pagina's: 1 - What determines customers' evaluation of online reviews? The role of review and product characteristics(2010)Volume: 38
Auteurs: Simon Quaschning, Mario Pandelaere, Iris Vermeir
Aantal pagina's: 1 - What determines customers' evaluation of online reviews? The role of review and product characteristics(2010)
Auteurs: Simon Quaschning, Mario Pandelaere, Iris Vermeir, S.C. Beckmann, T. Ringberg, T. Ritter
Pagina's: 252 - 252 - The use of rankings in uncertainty reduction efforts: a basis paradigm(2010)Volume: 38
Auteurs: Simon Quaschning, Mario Pandelaere, Iris Vermeir
Aantal pagina's: 1 - The influence of rankings on attribute weights in multi-attribute decision tasks
Auteurs: Simon Quaschning
Aantal pagina's: 1 - Circumventing the hidden cost of free services: lessons learnt from social media resisters
Auteurs: Simon Quaschning, Arne De Keyser
Aantal pagina's: 1 - A question of taste? The difference in perceived helpfulness of online reviews for utilitarian versus hedonic products
Auteurs: Simon Quaschning
Aantal pagina's: 1 - An attribution explanation of the effect of valence consistency on review helpfulness
Auteurs: Simon Quaschning
Aantal pagina's: 1