< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
An-Sofie Claeys
- Trefwoorden:Politieke en sociale wetenschappen
- Disciplines:Communicatie, Communicatietechnologie
Affiliaties
- Instituut voor Mediastudies (OE) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 nov 2013 → Heden
Projecten
1 - 3 of 3 results
- Het belang van empathie voor de effectiviteit van organisationele crisiscommunicatieVanaf13 sep 2016 → 16 sep 2020Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Het belang van empathie voor de effectiviteit van organisationele crisiscommunicatieVanaf1 jan 2016 → 31 dec 2019Financiering: FWO Onderzoeksproject
- Optimalisering van stemgebruik bij bedrijfsleiders en woordvoerders in tijden van crisis en conflict.Vanaf16 feb 2015 → 16 feb 2019Financiering: IWT persoonsgebonden financ. - strategische onderzoeksbeurzen
Publicaties
1 - 10 of 29 results
- The importance of empathy for the effectiveness of organizational crisis communication(2020)
Auteurs: Lieze Schoofs, An-Sofie Claeys
- Organizational Crisis Communication: Suboptimal Crisis Response Selection Decisions and Behavioral Economics(2020)
Auteurs: An-Sofie Claeys, W Timothy Coombs
Pagina's: 1 - 20Aantal pagina's: 20 - Preparing to Face the Media in Times of Crisis: Training Spokespersons’ Verbal and Nonverbal Cues(2020)
Auteurs: Aurélie De Waele, An-Sofie Claeys, Michaël Opgenhaffen
Aantal pagina's: 11 - The role of empathy in crisis communication: Providing a deeper understanding of how organizational crises and crisis communication affect reputation(2019)
Auteurs: Lieze Schoofs, An-Sofie Claeys, Aurélie De Waele, Verolien Cauberghe
Aantal pagina's: 9 - The Organizational Voice: The Importance of Voice Pitch and Speech Rate in Organizational Crisis Communication(2019)
Auteurs: Aurélie De Waele, An-Sofie Claeys, Verolien Cauberghe
Pagina's: 1 - 24Aantal pagina's: 24 - The impact of expressing mixed valence emotions in organizational crisis communication on consumer's negative word-of-mouth intention(2018)
Auteurs: Yi Xiao, Liselot Hudders, An-Sofie Claeys, Verolien Cauberghe
Pagina's: 794 - 806Aantal pagina's: 13 - Spokespersons' Nonverbal Behavior in Times of Crisis: The Relative Importance of Visual and Vocal Cues(2018)
Auteurs: Aurélie De Waele, An-Sofie Claeys, Verolien Cauberghe, Gijs Fannes
Pagina's: 441 - 460 - Nonverbal cues of deception in audiovisual crisis communication(2017)
Auteurs: Aurélie De Waele, An-Sofie Claeys
Pagina's: 680 - 689 - How to deal with online consumer comments during a crisis? The impact of personalized organizational responses on organizational reputation(2017)
Auteurs: Hannelore Crijns, Verolien Cauberghe, Liselot Hudders, An-Sofie Claeys
Pagina's: 619 - 631 - Who says what during crises? A study about the interplay between gender similarity with the spokesperson and crisis response strategy(2017)
Auteurs: Hannelore Crijns, An-Sofie Claeys, Verolien Cauberghe, Liselot Hudders
Pagina's: 143 - 151