< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Stephan Poelmans
- Disciplines:Datamodellen, Software engineering, Onderwijs- en schoolpsychologie
Affiliaties
- Onderzoeksgroep Beleidsinformatica (LIRIS) (hoofdwerkadres Brussel) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 jul 2016 → Heden - Onderzoekseenheid Kwantitatieve Beleidsmethoden en Beleidsinformatica, Campus Brussel (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 mei 2016 → 30 jun 2016 - Onderzoeksgroep Beleidsinformatica (LIRIS) (hoofdwerkadres Leuven) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 nov 2006 → 30 sep 2013
Projecten
1 - 6 of 6
- Doctoraatsonderzoeker in informatiebeheer: onderwijsmodelleringsvaardigheden in het BPMN-formalisme en verbetering van de e-learningbenaderingen voor het aanleren van de vaardigheidVanaf9 nov 2021 → HedenFinanciering: BOF - doctorale mandaten
- Adaptive Blended learning-effectiviteit bij het ontwerpen van onderwijssoftwareVanaf23 sep 2019 → 23 sep 2023Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Onderzoek naar de meerwaarde en ontwikkeling van adaptieve leertrajecten voor het hoger onderwijs.Vanaf21 dec 2018 → 30 sep 2020Financiering: BOF - Andere acties
- Europees Maturiteitsmodel voor Blended LerenVanaf4 sep 2017 → 31 dec 2020Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Netwerk modellen voor krediet risico analyse.Vanaf1 apr 2010 → 30 sep 2011Financiering: Nationale Bank van België
- Backtesting en Benchmarking van krediet risico modellen na 2008: een SOA gebaseerde informatiesysteem architectuur.Vanaf1 mrt 2009 → 30 sep 2010Financiering: Nationale Bank van België
Publicaties
1 - 10 van 56
- Supporting digital transformation strategy formulation through a customisable set of objectives: conceptual model and expert opinions(2024)
Auteurs: Yves Wautelet, Stephan Poelmans
- Discovering Unusual Study Patterns Using Anomaly Detection and XAI(2024)
Auteurs: Elena Tiukhova, Pavani Vemuri, Stephan Poelmans, Bart Baesens, Monique Snoeck
Aantal pagina's: 10 - Using Formative Assessment and Feedback to Train Novice Modelers in Business Process Modeling(2023)
Auteurs: Pavani Vemuri, Stephan Poelmans, Monique Snoeck
Pagina's: 130 - 137 - An empirical evaluation of scrum training's suitability for the model-driven development of knowledge-intensive software systems(2023)
Auteurs: Yves Wautelet, Stephan Poelmans
- Studying Cohort Influence on Student Performance Prediction in Multi-cohort University Course(2022)
Auteurs: Pavani Vemuri, Stephan Poelmans, Monique Snoeck
Pagina's: 623 - 630Aantal pagina's: 8 - Using an ontology for systematic practice adoption in agile methods: Expert system and practitioners-based validation(2022)
Auteurs: Yves Wautelet, Stephan Poelmans
Pagina's: 116520 - 116520 - Controlled Experiments on User Stories’ Modeling: Past, Present, and Future(2022)
Auteurs: Konstantinos Tsilionis, Stephan Poelmans
Pagina's: 27 - 32 - Study on Pollution Cost Control Model under Asymmetric Information Based on Principal Agent(2021)
Auteurs: Stephan Poelmans
Pagina's: 549 - 557 - Top-Down Versus Operational-Only Business Process Modeling: An Experimental Evaluation of the Approach Leading to Higher Quality Representations(2021)
Auteurs: Pavani Vemuri, Yves Wautelet, Stephan Poelmans
Pagina's: 74 - 84Aantal pagina's: 11 - Development of a Maturity Model for Blended Education: A Delphi Study(2021)
Auteurs: Katie Goeman, Stephan Poelmans, Pavani Vemuri
Pagina's: 229 - 258