< Terug naar vorige pagina
Organisatie
Directie Onderwijscoördinatie
Administrative Office
Tijdsduur:1 okt 2009 → 31 mei 2019
Sub-organisatie(s)
1 - 4 van 4
Publicaties
1 - 10 van 13
- The effect of individual and class-level teacher-child interactions and peer acceptance on behavior development in kindergarten: A three-wave longitudinal study(2016)
Auteurs: Tessa Weyns, Hilde Colpin, Sarah DOUMEN, Karine Verschueren
Pagina's: 113 - 113Aantal pagina's: 1 - Peer acceptance and individual and class-level teacher-child interactions: A longitudinal study on their relative contribution to kindergartners’ behavioral development.(2017)
Auteurs: Tessa Weyns, Hilde Colpin, Maaike Engels, Sarah DOUMEN, Karine Verschueren
Pagina's: 24 - 24 - Begaafdheid als zijnsfactor(2016)
Auteurs: Kathleen VENDERICKX, Tessa KIEBOOM
Pagina's: 37 - 46 - Hoogbegaafd: als je kind (g)een einstein is(2015)
Auteurs: Tessa KIEBOOM
Aantal pagina's: 280 - De belangrijkste studentfactoren voor studiesucces in het hoger onderwijs: een grootschalig literatuuronderzoek(2016)
Auteurs: Erna NAUWELAERTS, Sarah DOUMEN
Pagina's: 373 - 385 - The role of self-study time in freshmen’s achievement(2014)
Auteurs: Sarah DOUMEN, Jan BROECKMANS, Chris MASUI
Pagina's: 385 - 402 - Effectiviteit van toelatingsproeven(2014)
Auteurs: Erna NAUWELAERTS, Sarah DOUMEN, Luc DE SCHEPPER
Pagina's: 79 - 85 - Sociaal-emotionele ontwikkeling(2016)
Auteurs: Kathleen VENDERICKX, Tessa KIEBOOM
Pagina's: 101 - 107 - Do diligent students perform better? Complex relations between student and course characteristics, study time, and academic performance in higher education(2014)
Auteurs: Chris MASUI, Jan BROECKMANS, Sarah DOUMEN, Anne GROENEN, Geert MOLENBERGHS
Pagina's: 621 - 643 - Professional programs to help gifted children to deal with the challenges of life(2016)
Auteurs: Joni Gyselinck, Carla VREYS, Tessa KIEBOOM, Kathleen VENDERICKX
Pagina's: 59 - 59