< Terug naar vorige pagina
Organisatie
Onderzoekseenheid Marketing (hoofdwerkadres Antwerpen)
Research Unit
Tijdsduur:1 jan 2013 → Heden
Organisatieprofiel:
Onderzoekstopics van deze unit zijn :
retailing
Online winkelen
Supermarkt
Loyaliteitsprogramma's
Merchandising acties
Retailing
Online shopping
Grocery
Loyalty programs
Merchandising actions
Trefwoorden:Marketing
Disciplines:Marketing
Huidige onderzoekers
1 - 10 of 11 results
- Lina Altenburg (Lid)
- Els Breugelmans (Lid)
- Timpe Callebaut (Lid)
- Kathleen Cleeren (Lid)
- Bart De Langhe (Lid)
- Henri Defoor (Lid)
- Lieve Heyrman (Lid)
- Marco Kotschedoff (Lid)
- Wim Lagae (Lid)
- Jean-Louis Sterckx (Lid)
Projecten
1 - 10 of 23
- Mens-machine-interacties in marketingVanaf1 okt 2023 → HedenFinanciering: Privé-financiering van binnenlandse oorsprong - onbepaald
- De impact van tijdelijke BTW verlagingen op supermarktenVanaf1 okt 2023 → HedenFinanciering: BOF - projecten
- Sabbatperiode Els Breugelmans: Herbronnen op onderzoek en onderwijsVanaf1 sep 2023 → 31 jan 2024Financiering: BOF - mobiliteit
- Psychologie van datagestuurde beslissingenVanaf1 sep 2023 → HedenFinanciering: Privé-financiering van binnenlandse oorsprong - onbepaald
- HET SAMENSPEL VAN WOORDEN EN GETALLEN IN INTUÏTIEVE STATISTIEK: GEVOLGEN VOOR GEZONDHEID, RIJKDOM, EN BEDRIJFSKUNDEVanaf1 okt 2022 → HedenFinanciering: BOF - projecten
- Psychologie + Data voor Betere MarketingVanaf20 sep 2022 → HedenFinanciering: BOF - doctorale mandaten
- Reacties van retailers en fabrikanten op de COVID19-pandemieVanaf27 sep 2021 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- De invloed van COVID-19 op het winkelgedrag van de consumentVanaf22 sep 2021 → HedenFinanciering: BOF - doctorale mandaten
- De toekomst van de retailing: Onderzoek naar de effecten van initiatieven ter verhoging van de klantwaarde op het consumentengedragVanaf1 feb 2021 → HedenFinanciering: BOF - doctorale mandaten
- DE IMPACT VAN COVID-19 OP DE SUPERMARKTEN SECTORVanaf1 jan 2021 → 31 dec 2022Financiering: Fonds Recuperatie Fiscale Vrijstelling
Publicaties
1 - 10 van 168
- Professioneel veldrijden in Vlaanderen. Een marketingkijk(2011)
Auteurs: Wim Lagae, Jeroen Scheerder
Pagina's: 323 - 349 - Ambushmarketing in de sport: een juridisch-economische terreinverkenning(2018)
Auteurs: Wim Lagae, Daam Van Reeth
Pagina's: 197 - 208Aantal pagina's: 11 - Sportmarketingcommunicatie(2018)
Auteurs: Wim Lagae
Aantal pagina's: 333 - Cross-mediale sponsoractivatie: het betere veldwerk(2009)
Auteurs: Wim Lagae
Pagina's: 176 - 185 - Actieplan voor een nieuwe wielersector(2013)
Auteurs: Wim Lagae
Pagina's: 270 - 281 - Verse sponsor(2015)
Auteurs: Wim Lagae
Pagina's: 33 - 33 - Koerszaken(2021)
Auteurs: Wim Lagae
Aantal pagina's: 312 - Oom uit Amerika(2015)
Auteurs: Wim Lagae
Pagina's: 31 - 31 - Gin-Tonic. Sponsorwerving INEOS Team.(2019)
Auteurs: Wim Lagae
Pagina's: 82 - 82 - Interactieve sportcommunicatie: case sport.be(2009)
Auteurs: Wim Lagae, Benedict Vanclooster, Trudo Dejonghe, Tim Benijts, Rik Duyck, Cyriel Van Tilborgh
Pagina's: 168 - 175