< Terug naar vorige pagina

Project

Faciliteren van Leren Op basis van Wilskracht (FLOW) - student tutoring project (R-10033)

FLOW-Faciliteren van Leren Op basis van Wilskracht - is een project, geïnspireerd door de positieve psychologie, waarin studenten van de educatieve masteropleidingen aan UHasselt kwetsbare leerlingen van de derde graad van secundaire scholen in superdiverse steden in de Limburgse regio coachen op vlak van studievaardigheden en studiemotivatie. Leerlingen worden met de hulp van een student-coach ondernemers van het eigen leren zodat ze uitgroeien tot autonome lerenden en zodat hun kansen op een succesvolle doorstroom naar het hoger onderwijs of andere toekomstpaden worden vergroot.
Datum:1 sep 2019 →  31 aug 2020
Trefwoorden:educatie en informatie
Disciplines:Lerarenopleiding en professionele ontwikkeling van leerkrachten, Curriculum en pedagogische theorie en ontwikkeling, Onderwijspsychologie en educatief ontwerp, Onderwijskunde op microniveau, Lerarenopleiding