< Terug naar vorige pagina
Project
ICT - integratie in het onderwijs- en leerproces: Een theorie generatie en verificatie studie
De huidige studie streeft naar (1) de identificatie van
onderscheiden soorten ICT-gebruik in het secundair onderwijs
, (2) bestudering van ICT gebruik invloedfactoren genest in
school, team/groep en individueel niveau, (3) het meten van
de effecten van onderscheiden soorten ICT gebruik op
onderwijsresultaten,(4) ontwikkeling van een allesomvattende
model te verklaren ICT integratie in de secundaire scholen.
Dit vruchtbare werk zal voegen originaliteit en waardevolle
bijdragen aan de theorie en praxis rijk van ICT in het onderwijs.
Datum:1 okt 2016 → 30 sep 2020
Trefwoorden:ICT integratie, Multiphase design, Theorie generation en verificatie
Disciplines:Psychologische methoden, Andere pedagogische en onderwijswetenschappen, Specialistische studies in het onderwijs, Onderwijskunde, Algemene pedagogische en onderwijswetenschappen, Onderwijscurriculum, Onderwijssystemen, Politieke theorie en methodologie, Mathematische en kwantitatieve methoden, Sociale theorie en sociologische methoden