< Terug naar vorige pagina

Project

ICT - integratie in het onderwijs- en leerproces: Een theorie generatie en verificatie studie

De huidige studie streeft naar (1) de identificatie van

onderscheiden soorten ICT-gebruik in het secundair onderwijs

, (2) bestudering van ICT gebruik invloedfactoren genest in

school, team/groep en individueel niveau, (3) het meten van

de effecten van onderscheiden soorten ICT gebruik op

onderwijsresultaten,(4) ontwikkeling van een allesomvattende

model te verklaren ICT integratie in de secundaire scholen.

Dit vruchtbare werk zal voegen originaliteit en waardevolle

bijdragen aan de theorie en praxis rijk van ICT in het onderwijs.

Datum:1 okt 2016 →  30 sep 2020
Trefwoorden:ICT integratie, Multiphase design, Theorie generation en verificatie
Disciplines:Psychologische methoden, Andere pedagogische en onderwijswetenschappen, Specialistische studies in het onderwijs, Onderwijskunde, Algemene pedagogische en onderwijswetenschappen, Onderwijscurriculum, Onderwijssystemen, Politieke theorie en methodologie, Mathematische en kwantitatieve methoden, Sociale theorie en sociologische methoden