< Terug naar vorige pagina

Project

Multivariate Anlayse van ICT Leiderschap Competenties, Lerende School Kenmerken en Social Netwerkstructuren van Scholen

Dit doctoraatsonderzoek wil bijdragen aan de onderwijsonderzoeksliteratuur met betrekking tot ICT leiderschap door ICT leiderschap te bestuderen via variabelen op verschillende niveaus: individueel (bv. professionele ‘self-­‐efficacy’ van ICT coördinatoren), sociale interacties (bv. communicatie omtrent ICT-­‐integratie), organisatorische kenmerken (bv. ICT -infrastructuur), en schoolculturele factoren (bv. lerende organisatie). Analyses gebeuren aan de hand van de innovatieve analysetechniek van Sociale Netwerk Analyse.

Datum:1 okt 2014 →  31 mrt 2020
Trefwoorden:ICT leiderschap, ICT integratie, sociale netwerkanalyse
Disciplines:Onderwijscurriculum, Andere pedagogische en onderwijswetenschappen, Onderwijssystemen, Algemene pedagogische en onderwijswetenschappen, Specialistische studies in het onderwijs