Organisaties
Marketing Universiteit Hasselt
Onderzoekscentrum voor elektromobiliteit Vrije Universiteit Brussel
MOBI is dé innovatieve onderzoekshub voor elektromobiliteit in Europa, en heeft als doel een sterke bijdrage te leveren aan een duurzamere samenleving. Met meer dan 100 specialisten vormen we een multidisciplinair team dat de transitie naar een milieuvriendelijker en geëlektrificeerd mobiliteits- en transportsysteem ondersteunt.
Een unieke mix van technische, milieu en socio-economische vaardigheden is dé sterkte van onze ...
Arbeids- en Organisatiepsychologie Vrije Universiteit Brussel
"Onderzoek belangen concentreert zich op drie belangrijke gebieden: 1. Arbeids-en Organisatiepsychologie: belangrijke onderwerpen met betrekking op human resource management (loopbaan management, orientatie-programma's, multi-rater evaluatie), leidinggevend gedrag (leidinggevende motivatie, leidinggevende gedrag in Winst - En non-profit organisaties), de selectie van personeel (beoordelingscentra), en de totale kwaliteitszorg (teamwork, ...
Bio-economie KU Leuven
Binnen de afdeling Bio-Economie onderscheidt men drie onderzoeksthema’s:
- Armoedereductie en economische groei in arme landen en duurzaam en efficiënt gebruik van natuurlijke hulpbronnen om groei ten gunste van de armen te stimuleren;
- De overgang naar een duurzame bio-economie;
- Het verband tussen economische en ecologische modellen om het verschil in gebruik van natuurlijke hulpbronnen en veranderingen in ...
Facultair Onderzoekscentrum BEE KU Leuven
## BEE's missie is om kennis te genereren die relevant is om gedrag te begrijpen en te sturen met als doel om consumenten en beleidsmakers te helpen bij het ondersteunen van het individueel en collectief welzijn.
Vakgroep Voedselveiligheid en Voedselkwaliteit Universiteit Gent
Vakgroep Marketing Universiteit Gent
Business Vrije Universiteit Brussel
Het departement BUSI is verantwoordelijk voor zowel onderwijs als onderzoek op het gebied van Management, Marketing, Financiën en Boekhouding. Het departement is verdeeld in 4 subgroepen: 1. Management and Strategy (MAST) 2. Marketing and Consumer Behavior (MARK) 3. Finance and Insurance (FINS) 4. Accounting and Auditing (ACCO)