Hoe overtuigt stijl? De validiteit van klassieke retoriek onderzocht in een empirische studie naar het gebruik en effecten van retorische stijlfiguren in politieke speeches
It takes two to tango: De barrières, katalysatoren en de voordelen van strategische informatie-uitwisseling tussen de politieke boards en senior management in de lokale autoriteiten.
Grondverkopen zonder onteigening? De politieke economie van het marktgerichte experiment van landelijk collectief commercieel bouwland in China
(Mis-) Geïnformeerd door Sociale Media Influencers? Voordelen en Risico’s bij het Volgen van Politieke Sociale Media Influencers en de Modererende Rol van Mediageletterdheid
(Mis-)Geïnformeerd door Sociale Media Influencers? Voordelen en Risico’s bij het Volgen van Politieke Sociale Media Influencers en de Modererende Rol van Mediageletterdheid
Hot: ‘authentieke’ ‘Belgische wafels’ in het coole Korea. Cultuurindustrie en –politiek, verkoopbare identiteit en marketing in tijden van Hallyu
The fairytale of social media influencers : a multi-method approach to investigate the persuasiveness and ethical use of influencer marketing