De rol van leerkracht-kindinteracties: Effecten van twee preventieve interventies op kind- en leerkrachtuitkomsten
De Invloed van de Leerkracht-Leerlingrelatie en -interactie op het Werkgeheugen van Kinderen in het Lager Onderwijs: een Multi-Method Benadering
Interactief voorlezen van prentenboeken ter stimulering van de wiskundige ontwikkeling van jonge kinderen
Optimaal klasmanagement: identificeren en combineren van effectieve leerkracht-leerling interactiestrategieën om de werkgeheugenprestatie van leerlingen met of zonder ADHD te verbeteren.
The relative contribution of peer acceptance and individual and class-level teacher–child interactions to kindergartners’ behavioral development
The effect of teacher-child interactions on preschoolers' externalizing behavior development: A study with the Playing-2-gether intervention
Classroom Interactions, Dyadic Teacher-Child Relationships, and Self-Regulation in Socially Disadvantaged Young Children
The role of preschool teacher-child interactions in academic adjustment: An intervention study with Playing-2-gether;
2011 National Assessment of Information Acquisition and Processing in the First Grade of Secondary Education in Flanders (A-stream)