Projecten
Gezicht en beleefdheid in service-ontmoetingen: een pleidooi voor organisatorisch gezicht KU Leuven
Moderne organisaties communiceren met hun klanten op een manier die hen in staat stelt hun positieve imago onder hun klanten te kanaliseren, vergelijkbaar met de manier waarop individuen dat doen. Organisaties maken gebruik van verschillende interactiemogelijkheden, zoals receptiediensten, klantenondersteuningsdiensten, advertenties, verkooppunten, PR, sociale mediapagina's, enz., om een positief beeld van zichzelf naar de klanten te ...
Een vrouwlijk gezicht voor geleerdheid. Visuele en tekstuele representaties van vrouwelijke denkers en schrijvers in vroegmoderne geleerdencatalogi KU Leuven
Een vrouwelijke gezicht voor geleerdheid. Auteursportretten en de constructie van vrouwelijke intellectuele autoriteit in vroegmodern Europa. KU Leuven
Dit project bestudeert auteursportretten van vrouwelijke geleerden als vehikels van hun publieke imago in het door mannen gedomineerde intellectuele veld in Europa (1550-1800) om inzicht te verwerven in de worsteling van vrouwen om intellectuele autoriteit te belichamen.
De complexe positie van vrouwelijke geleerden in de vroegmoderne publieke sfeer is het onderwerp van toenemende academische aandacht. Echter, recente studies ...