Organisaties
Online en Blended Learning Competence Center Vrije Universiteit Brussel
Het onderzoeksthema van OBLC is Online en Blended Learning en de professionalisering van leerkrachten in de digitale omgeving.
Het Online and Blended Learning Competence Center (OBLC) is opgericht als interuniversitair onderzoekscentrum. De onderzoeksthema's van het OBLC zijn Online en Blended Learning en de professionalisering van leerkrachten en docenten in de digitale omgeving.
Schoolpsychologie en Ontwikkeling in Context (OE) KU Leuven
De onderzoekseenheid School- en Adolescent Development focust op de ontwikkeling aan de studie van de kinderen en adolescenten binnen scholen en andere sociale contexten.
Arbeids- & Organisatiepsychologie & Opleidingskunde (OE) KU Leuven
De onderzoekseenheid Arbeids- & Organisatiepsychologie & Opleidingskunde bestaat uit 2 onderzoeksgroepen: de groep Arbeids-, Organisatie- en Personeelspsychologie en de groep Professionele Opleiding en Ontwikkeling en Levenslang Leren.
Beweging, Voeding en Gezondheid Vrije Universiteit Brussel
De onderzoeksgroep BEGE past in de herstrukturering van de vak-en onderzoeksgroepen binnen de faculteit LK. Binnen de ondezoeksgroep BEGE wordt de expertise aanwezig in de vroeger vakgroepen BETR( BEWE) en BIOM(FIGE, KINA, ABIS) gecombineerd. Binnen de onderzoeksgroepworden verschillende al dan niet gedragsmatige factoren van gezondheid onderzocht: beweging, fysieke activiteit, fitheid, voeding. Unieke niches zijn de studies met betrekking ...
Campus Sint Andries Thomas More Mechelen - Antwerpen
Directie Onderwijscoördinatie Universiteit Hasselt
Directie Rectoraat Universiteit Hasselt
EduBROn Universiteit Antwerpen
Educatiewetenschappen Vrije Universiteit Brussel
De nieuw samengestelde onderzoekseenheid EDWE verenigt de researchteams Onderwijskunde en Agogische Wetenschappen. Gezamenlijk stellen ze drie speerpunten voor onderzoek voorop: - Verandering en innovatie in onderwijs en vorming - Gemeenschapsvorming - Cultuureducatie In de eerste onderzoekslijn wordt gezocht naar hefbomen voor verandering op verschillende niveaus van het educatief systeem: processen en effecten van innovaties in leren en ...