Projecten
Lezen 2.0. Een praktijkgerichte literatuurstudie over een effectieve, eigentijdse begrijpend-leesdidactiek Universiteit Gent
Naar aanleiding van de resultaten van PIRLS 2016 en de tussen 2006 en 2016 vastgestelde daling van het begrijpend leesniveau van Vlaamse vierdeklassers, rijzen er vele vragen over begrijpend leesdidactiek. Naar begrijpend lezen is al veel onderzoek gedaan en samengebracht. Via een nieuwe review kunnen een aantal openstaande, actuele en toekomstgerichte vragen beantwoord worden. Die vragen betreffen o.a. de groeiende diversiteit in de ...
Healthy Ageing in het beleid: lokale besturen HOWEST
Herbestemming van het Interieur: Herontwerpen van historische interieurs voor nieuw gebruik Universiteit Hasselt
Ontwerpen van Digitale Tools voor Muzikale Improvisatie: Live-Electronica als Vaartuig voor Improvisatorische Akoesmatiche Muziek AP Hogeschool Antwerpen
Ontwerpen van Digitale Tools voor Muzikale Improvisatie: Live-Electronica als Vaartuig voor Improvisatorische Akoesmatiche Muziek AP Hogeschool Antwerpen
Werkingssubsidie Masterclass MVO-overheid: ontwikkeling kader MVO voor overheden Universiteit Gent
MVO-acties implementeren in meerdere overheidsdiensten zal duurzaamheid veel sterker op de agenda van Vlaanderen zetten. Waarom? Bedrijven hebben graag het principe van vrijwilligheid bij MVO, wat conceptueel incontournable blijft, maar de praktijk onthult iets anders. We kunnen met ons allen bijdragen tot oplossingen van maatschappelijke problemen en milieuproblemen: iets minder vaak in de auto stappen, onze woning of bedrijfsgebouw beter ...