Projecten
Examination of dimensionality and predictors of verbal skills in Vietnamese children in preschools and primary schools Universiteit Gent
The effect of individual, family and school characteristics on the transition and trajectories of urban students from high school to post-secondary education: A longitudinal study in Lima, Peru. KU Leuven
Brugproject economie onderwijs: Dorp op school (Fata Morgana). KU Leuven
Toe-eigening, Transformatie en het Gebruik van Creativiteit in de Belgische Lagere School, 1950-2005 KU Leuven
Creativiteit is in de laatste paar decennia een alomtegenwoordig concept geworden. Het wordt alom geprezen, en gezien als de motor van economische groei en van vooruitgang. Het is ook een centraal concept in het onderwijs. Creativiteit is echter een relatief “nieuw” concept; het wordt pas algemeen gebruikt sinds de tweede wereldoorlog. Dat roept de vraag op hoe creativiteit zo snel is kunnen uitgroeien tot zo’n alomtegenwoordig concept. Om ...
VALIDIV: Valorising linguistic diversity in multiple contexts of primary education. Vrije Universiteit Brussel
Primary Care Academy, Interdisciplinaire Leerstoel van het Fonds Dr. Daniël De Coninck beheerd door de Koning Boudewijn Stichting Universiteit Antwerpen
Syndromic approach to neglected infectious diseases (NID) at primary health care level : an international collaboration on integrated diagnosis-treatment platforms Instituut voor Tropische Geneeskunde
Contrasterende uitdagingen voor katholieke scholen: essays over Afrika bezuiden de Sahara en de Verenigde Staten KU Leuven
Ervoor zorgen dat tegen 2030 alle kinderen gratis, rechtvaardig en kwalitatief basis- en secundair onderwijs afronden, is een van de doelen die door de internationale gemeenschap worden aangenomen in het kader van de doelstellingen voor duurzame ontwikkeling (SDG's) of Agenda 2030. Terwijl de millenniumdoelstellingen voor ontwikkeling de nadruk legden op de voltooiing van het basisonderwijs onderwijs, is er meer nadruk gelegd op leren, ...
TRANSBASO: Verbetering van de educatieve en sociale efficiëntie van de overgang tussen primair en voortgezet onderwijs: innovaties voor het veld. Vrije Universiteit Brussel
...