< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Eugénie Delzenne
- Disciplines:Marketing niet elders geclassificeerd
Affiliaties
- Vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie (Departement)
Lid
Vanaf1 jun 2023 → Heden
Publicaties
1 - 7 van 7
- Nurturing entrepreneurial intention of PhD students across academic disciplines : a multigroup analysis(2026)Gepubliceerd in: INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT EDUCATIONISSN: 2352-3565Issue: 2Volume: 24
- GUESSS 2023 : een studie over de ondernemende mindset en ondernemend gedrag bij Vlaamse universiteitsstudenten(2024)Pagina's: 182 p.
- Nurturing entrepreneurial intention of PhD students across academic disciplines : a multi-group analysis(2024)Aantal pagina's: 1
- Navigating institutional barriers to university spin-off development in the social sciences & humanities context : a multiple-case study(2024)Aantal pagina's: 1
- GUESSS 2023 : een studie over de ondernemende mindset en ondernemend gedrag bij Vlaamse hogeschoolstudenten(2024)Pagina's: 137 p.
- Global University Entrepreneurial Spirit Students' Survey (GUESSS) : 2023 Belgium National Report 'Staying the course in uncertain times'(2024)Pagina's: 29 p.
- Unpacking the influence of students’ migration on opportunity recognition capability(2024)Aantal pagina's: 1