< Terug naar vorige pagina
Organisatie
Raad van Bestuur/Bestuurscollege
Huidige onderzoekers
1 - 10 of 112 results
- Joke Baeck (Lid)
- Dries Bostyn (Lid)
Projecten
1 - 6 of 6
- Cofinanciering kernfaciliteit - CORE extracellular vesiclesVanaf1 jun 2025 → HedenFinanciering: BOF - onderzoeksorganisaties
- erfgoedproject 'Out of the Box'Vanaf1 mei 2016 → 10 apr 2018Financiering: Provincies
- Isotopenanalyse van Cu, Fe en Zn in volbloed, serum en lumbaal vocht via multi-collector ICP - massaspectrometrie: een nieuwe benadering om inzicht te verwerven in het metabolisme en om metaal-gerelateerde aandoeningen te diagnoticerenVanaf1 okt 2014 → 30 sep 2020Financiering: FWO mandaten, BOF - Andere acties
- Staltechnieken en managementtools voor de reductie van geur-en fijn stofemissies in de Vlaamse varkenshouderij - BLES Beheersen Luchtkwaliteit en Emissies bij StalsystemenVanaf1 jan 2014 → 31 dec 2017Financiering: IWT /VLAIO - Landbouwkundig onderzoek
- Snelle vloeistofchromatografie hoge resolutie tandem massaspectrometrie ( LC - MS / MS ) voor hoge - doorvoer analyse van biologisch actieve organische uiterst lage verbindingen in natuurlijke en agro- ecosystemen .Vanaf1 jun 2012 → 31 mei 2018Financiering: Hercules - Kleine en middelzware apparatuur
- TD-GC-MS voor de analyse van (semi-)vluchtige organische componenten van biogene an antropogene oorsprong in omgevingslucht en in de headspace van verschillende matrices.Vanaf1 jan 2009 → 31 dec 2010Financiering: BOF - Andere acties
Publicaties
1 - 10 van 6675
- Gold nanoparticle delivery to solid tumors by macrophage depletion, hypoxia inhibition, and collagen degradation(2023)Gepubliceerd in: ACS APPLIED NANO MATERIALSISSN: 2574-0970Issue: 9Volume: 6Pagina's: 7605 - 7618
- ‘It’s difficult to help when I am not sitting next to them’ : how COVID-19 school closures interrupted teachers’ care for newly arrived migrant and refugee learners in Denmark(2021)Gepubliceerd in: VULNERABLE CHILDREN AND YOUTH STUDIESISSN: 1745-0136Issue: 1Volume: 16Pagina's: 75 - 85
- Scripted computer-supported collaborative writing: university students' insights on enabling and hindering factors(2025)Gepubliceerd in: INTERNATIONAL JOURNAL ON STUDIES IN EDUCATIONISSN: 2690-7909Issue: 2Volume: 7Pagina's: 443 - 467
- Vennootschapsvormen voor starters : gewikt en gewogen door accountants(2017)Gepubliceerd in: ACCOUNTANCY & BEDRIJFSKUNDEISSN: 0770-7142Issue: 3Pagina's: 3 - 18
- De verschillen tussen onderwijsvormen: een kwestie van culturen(2009)Gepubliceerd in: CALEIDOSCOOP (BRUSSEL)ISSN: 0776-474XIssue: 6Volume: 21Pagina's: 25 - 30
- De wisselwerking tussen de klassamenstelling, de kwaliteit van de leerkracht en de schoolresultaten in Vlaamse concentratiescholen(2019)Gepubliceerd in: WELWIJS (LEUVEN)ISSN: 1378-6121Issue: 2Volume: 30Pagina's: 12 - 14
- The relation between teacher perceptions and language achievement in socially and ethnically segregated primary schools(2014)Aantal pagina's: 1
- Leerwinst in sociaal-etnisch gesegregeerde basisscholen: begrijpend lezen, luisteren & rekenen(2016)Aantal pagina's: 1
- Segregated primary classes and reading comprehension: a multilevel repeated measures examination(2015)Aantal pagina's: 1
- Digitale ongelijkheid bij jongeren(2008)Gepubliceerd in: WELWIJS (LEUVEN)ISSN: 1378-6121Issue: 4Volume: 19Pagina's: 15 - 17